Oskar undrar en sak..
Han undrar om ni vill vara snälla och rösta på honom i denna tävling;
http://royalcanin.se/kattensdag/fototavling/?orderby=votes
Scrolla ned till fjärde raden så ser ni honom där, det är han som är chokladmaskad med tomteluva på sig.❤️
Eller direktlänk till bilden som dock verkar krångla lite?
http://royalcanin.se/kattensdag/fototavling/?pid=484
ID-nummer: 484.🐱
Bifogar bilden också.😃
Man kan rösta en gång per dag.
Tack på förhand! Mjau! // Oskar.
Oskar är en hittekatt som föddes på Gefle katthem i april 2013, han är väldigt speciell för mamman har färgen bruntabby och därför förväntade sig ingen att en sådan skönhet skulle komma till världen. Det var tur att mamma Willimina hittades den dagen som hon hittades, för bara några dagar efteråt var Oskar och hans syskon födda, tre kritvita små pälsbollar och en helbrun liten pälsboll, tänk om de hade fötts utomhus..🌺
För mig var det inget att fundera på, Oskar skulle bli min så länge som han lever. Ingen tvekan om saken. Nu är han den snyggaste ungkatten som finns enligt mig, snart 8 månader gammal och har fullt upp med att hitta på hyss mellan alla mysiga stunder..😊
Jag tycker att han ska vinna för att han är så fantastisk och unik.
Korthåriga chokladmaskade huskatter är ju inte det vanligaste precis.
Har röstat! Han ligger ganska bra till ser jag! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#1 Ja han ligger ju inte helt åt skogen!🙂
Tack!🐱

Han ligger strax före Alfons (Slokis från Opaltorget) 😉👍
Hihi… hittisarna som fotomodeller
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
#3 Vad kul!
Ingen som vet vem den ledande är?
Vore ju kul om det är någon här inne eller så..
Han har halkat ner till 16:e plats😕
Jag vet inte hur jag ska bete mig för att få fler att rösta?
Har röstat på Oskar. 🙂
Tack! :)🌺
Har röstat igen på honom! Det är inte lätt att hävda sig i den tävligen. Tror inte det hänger på bilden vem som vinner utan mera hur stort kontaktnät man har på internet. Så brukar det vara på den typen av omröstningar.
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#8 Tack :)
Jo men så är det ju, jag gav därför upp för länge sen :(
#9 På så vis blir det lite meningslöst. Men RC vill väl ha många besökare på sin sida antar jag.
Ja, jag antar också det. :)