Hjälp Tigerharen sprida nyhetsbrev!
När vi tryckte vårt första nyhetsbrev för året fick vi en ovanligt stor upplaga och nu har jag flera hundra nyhetsbrev som ligger och samlar damm. De skulle göra mkt större nytta om de spreds på olika platser i landet! Man kan ge dem till vänner, fråga om man kan lämna en hög i affärer och på cafeer, dela ut på stan osv. Kan du hjälpa oss? Pm mig eller mejla din adress och hur många nyhetsbrev du tror att du kan sprida till info@tigerharen.org så skickar vi ett gäng!
Om ni vill kika på hur nyhetsbrevet ser ut och vad som tas upp i numret finns det som PDF här
sidan kan inte visas :S

hehe, du var för snabb nu ska det funka. Jag laddade nämligen upp PDF samtidigt som jag skrev, men nu är det färdigladdat :)
haha oki då ska jag kika :)
Ni gör så fina nyhetsbrev Radisa! Informativa och med snygg layout. Hjälper gärna till med att sprida informationen i Majorna där jag jobbar samt i Mellerud.
PMar adressen.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
min dator vill värkligen inte vara med och leka idag.. får försöka se när jar har startat om den…