Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettdjurskyddsfrågor
Läst 660 ggr
Anna77
0

Vad kommer alla knäppisar ifrån??

Ni kanske har läst detta? Fy F*N vad hemskt..gillar INTE att folk kan spela in allt möjligt på utube eller vad det heter…finns så SJUKA människor *gråter*

Vad har vi för slappt rätts-system????Gråter

http://www.ljusnan.se/telegram.jsp?telegram=106932 

(OBS! Detta är endast en text och inga otäcka bilder, bara så ni vet!)

supermoccine
0

Men även om det nu skulle vara så att katten inte plågades får man väl inte skjuta en katt hursomhelst? Eller hur är det nu?

Jenna-Gun
0

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

elena
0

#1 Nä, nog måste man väl ha tillstånd att skjuta katten av polis. Sen undrar man om han har vapenlicens.

modellflickan
0

NEJ!!!!!!!! Sorgens dag!! Jag var en av dom som ville att kräket från harlösa Skåne skulle åka dit och straffas rejält!! Fick upp hoppet när åklagaren tog upp fallet igen men nu blir det inget straff ändå!!!!!!! F-N!!

Din j-vel!! XXXXX hoppas ditt äckliga hjularöds gods brinner upp med dej i det!

Tog bort hans namn//Helen (medarbetare)

Nore
0

#1 Det skall skötas på sådant sätt som är värdigt, o man fårinte skjuta katter utan det fins tillstånd, i mitt fall gäller det inte vid trafikskadat eller sjuka katter eller andra djur. Det här är förskräckligt vad det fins konstigt folk, eller är de värdiga att kallas mäniskor. Det var min åsikt o fakta.                NORE

Erika91
0

Nej fy vad hemskt! Gråter

Erika91
0

Sånt kan man väl ändå inte få lägga ut på youtube??

siberlina
0

jag tror  att   dom  som  gör  dessa  hemska  saker   mår  så d dåligt   och  dom  kommer  alldrig  bli riktigt  lyckliga, och dom  får  igen för  allt  ont  dom jort    tillslut, det är  synd  att vissa  människor  inte  förstår    hur   underbara    katterna är.

Lena
0

Den här grabbspolingen fick sina fiskar varma av allmänheten, fick väl mer eller mindre gå under jorden. Trot bestämt han lärde sig en läxa. Dock är det skandal att vårt rättsväsende är som ett glas vatten utan vatten. Det gör mig oerhört upprörd. Jag menar vad kan vara tydligare bevis än när det finns filmat och allt.

Ur led är tiden!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sessan1
0

FY F*N att han inte  fått ngt straff Gråter Hur är samhället egentligen gjort???

GRRRRRRRRRRRRRR

Hawknestgrove
0

Nore, dessutom så har jag för mig, att de sköt den stackars kissen med luftgevär. Ännu värre.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

anebit
0

T-Rex 2 

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna