Arvika Nyheter

Låter som att fler kattvänner bör flytta norrut 
Att det är chefsredaktören som skrivit det tycker jag ger tidningen en bra ton också :-) Det blev aktuellt i och med att vi nyligen haft ett fall här där ganska många hundar blev omhändertagna för att ägaren åkt ifrån dem och struntat i att se till att de togs om hand.
Bra att frågan om djurförbud kommer upp till debatt i allt fler Media. Det blir alltid ett helt annat intresse när en fråga väcks på regeringsnivå. På så vis får man ändå ge Jordbruksministern kredit.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Toppenledare!!!!! Snälla, kan någon tala om för mig, hur man scannar så snyggt? Mina grejer blir så knepiga, man måste förstora dem för att kunna läsa…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Kanon att det tas upp. Skönt att det börjar bli "trendigt" att ta upp sådana frågor. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
#4 - Min scanning blev inte så jättetydlig den heller :-) Jag gör inget särskilt när jag scannar, förutom att när jag scannar artiklar så pressar jag ner "locket" så att tidningen inte böjer sig som den brukar.
Ja, är det mina egna tidningar, så brukar jag klippa ur artiklen och i behövliga fall klistra över den på ett A4 ark. Men det hjälper inte…… Det är storleken som blir så konstig. Men man får förstora mina scannade bilder, så är det bara. De med text alltså.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....