Väldigt många katter!!!!
Arma katter, detta är ju inte klokt. Är detta en djursamlare tro?!
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=15357359
Det måste ju vara ett skämt.. Dom såg inte ut att ha fått mat på veckor som dom skrek.. Såg för övrigt smått trickat ut, dom flög ju åt alla håll..

Fy, vad hemskt! Ja, det lär definitivt vara en djursamlare! Stackars katter, vilken miljö!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Jag tror inte det finns så många katthem i Moskva, då är det ju bra om någon tar hand om "några" katter åtminstone. Fast är det samma kvinna som den här i Kiev?
http://www.hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=d9cd5f99-8a1c-4a7d-bdf7-9cb89d00e946
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#3 Situationen är ju likartad, men kvinnorna är definitivt olika personer. Är filmsnutten också från Ryssland?
Vad ska man säga? Man blir liksom mållös. Verkar ju vara djursamlare av värre sorten i båda fallen…..
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Under står det :
130 cats living in a Moscow flat
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
tänkt att ha alla dom i sängen! Var min första tanke… men kan katterna värkligen må bra utav att bo så många så tätt ihop?
Knappast, men kanske är det där en bättre alternativ än att gå under på gatan….
Rulda, vad har hänt med din avartar?
Men varför är Trötter felvänt?
#9 nu hänger jag inte med… felvänt? Menad du bilden eller vad? (har varit vaken sen klockan två så jag är helt förvirrad)

Måste nog vara en djursamlare..eller är hela filmen ett skämt…kvinnan verkade ju djurvänlig..men ingen..inte ens den ärligaste kattvän, kan se till att alla missarna får sitt bästa….
Tror tyvärr inte det är något skämt. Det verkar vara så "hittekattsverksamheten" ser ut där borta. Dessa katter skulle må bättre av att bli matade utomhus. Att ha så många katter inomhus är oerhört stressande plus att det sprids sjukdomar så in i norden. Sedan kan man ju undra över hur det står till med kastrering och inavel.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Rulda, jag menar att bilden ligger på sidan. Eller är det bara jag som ser det så?

#13 Den ligger nog på sidan ungefär på samma sätt som Lenas :)
#13 har aldrig tänkt på det eftersom det var så han låg när jag tog kortet :S men du kanske har rätt…
Hm….. Den ena tråden var ju en kvinna i Novosibirsk. Hon hade ju ljust hår och något krafs i håret. denna dam i denna film hade helt tydligt peruk på sig. Men klänningen var densamma. Dörren såg ju likadan ut! Nej, fy för detta, arma katter!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....