Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 2279 ggr
evangeline
0

Katt upphittad i Kalix

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick detta mail i kväll:

Hej!! Jag bor i Kalix och vi har hittat en svart och vit bondkatt nu i helgen… Den är jätte mager och ynklig… Polis kunde inte ta med den i dag så den bor tillfälligt hos mig och mina andra katter… Den hittades utanför Coop Forum först i helgen men idag så hittade vi den inne på vårat lager.. Tänkte mest bara höra om ni vet om det är någon katt borta i Kalix … Bifogar en bild på den.. Har inte kunnat se om det är en pojke eller flicka.. Den är väldigt tillgiven av sig… Imorgon så åker den till polis stationen för jag har som sagt redan 3 katter och jag tycker att det räcker…Mvh Åsa Mörsare..

Om någon känner igen kisse, hojta direkt till mig

Helen

Sidentass
0

Men åhhh så fin han är…jag bor ju som bekant inte i dom trakterna..därför kan jag inte känna igen kissen…önskar så att någon i närheten kan ta in misse under tiden då man söker upp ägaren..

Vi håller tass här i Línköping!

Lena
0

Jättefin kisse! Hoppas den har en ägare någonstanns som känner igen den.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Engla
0

Stackars kisse! Hoppas det löser sig för honom/henne. Berätta hur det går.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

evangeline
0

Vi har lagt den på hemsan och jag skickade till tidningarna i går. Hoppas de lägger ut en liten notis om den under dagen. Stackars liten misse.

karins
0

Lilla kise stackarn! Hoppas den har ett hem.

evangeline
0

Yay!! Kanske att annonsen i Kuriren i dag gjorde susen! Fick mail av en familj som trodde att det var deras kisse. Den har i så fall varit borta över två månader och de har letat som galningar. Hoppas, hoppas!!!

Hawknestgrove
0

Hoppas jag med!!!!!! Stackarn, så mager……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vanessa
0

Hoppas, den såg så mager och ynklig ut. Men samtidigt söt då han äntligen fick sova ut i ett hem. Stackaren. Informera gärna om id-märkning och registrering om det är de som äger den. Så sööööt. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hawknestgrove
0

Vanessa, gå och lägg dig! Du ska upp tidigt i morgon!Räcka ut tungan

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

Såg just artikeln i tidningen; artikel om Lakritz

Vad bra om kissen hittar hem!

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Nenya10
0

Hur har det gått? Har kisse hittat hem?

evangeline
1

JAAAA!!!Husse och matte mailade mig och sen for de och tittade…och det var deras misse!!!

Lena
0

Men gud vad bra att kissen hittat  tillbaka hem nu! Ibland slutar det himla bra trots allt! En glad historia att glädja sig åt under helgen.

//Lena

Nenya10
0

Åh gud va skönt!!!!!!!!!!! Jag blev så orolig när jag såg att kissen hade hamnat hos Polisen. Fast jag tror att de kanske lämnar in upphittade katter på hundpensionatet i Persön.

Ankie
0

Jippi vad bra!!!!

Engla
0

Toppen!Skrattande

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

storAnnette
0

Skönt!Ett lyckligt slut behövs ibland.

karins
0

Vad skönt att den kom hem, att det blev ett lyckligt slut för den lilla kisen!Glad