Annons:
Etikettkattmat
Läst 2367 ggr
Litenmentuff
10/2/13, 2:56 PM

Tröttnat på mänskligheten

Hej alla kattvänner..Jag ville bara säga attjag nu tar en paus från skrivandet och internet överhuvudtaget. Jag mår mycket dåligt över all elände som sker över våra fyrbenta vänner..Jag ser och hör alltför mycket ont..Hur vissa plågar våra småttingar. Våra oskyldiga katter som inte gjort någon illa..Dom vill bara ha våran kärlek och vänskap..Ändå behandlas dom illa..Mår så dåligt av detta..

Nyligen var det någon i Halmstad som yxdödat sin katt och nu plågas katter ihjäl i åland..Innan dess var det ett ungdomsgäng i grums som torterat ihjäl en katt..Varför ska det vara så? Varför är världen så ful? Tårarna rinner..

ORKAR snart inte leva i en värld fylld av ondska. Menar allvar, men snart orkar jag inte mer..

Sköt om er nu och era fyrbenta vänner..Kram

Annons:
SuperLimm
10/2/13, 3:00 PM
#1

Låter som en bra idé att ta en paus från internet! Det är verkligen hemskt, man är så maktlös. Se till att ta hand om dig själv och dina djur ett tag så du kan må lite bättre! 🙂

Mvh Linn

Alexej
10/2/13, 4:56 PM
#2

Det är elände överallt. Krig, svältande barn, dödade katter. Men det gäller att stå emot och försöka förbättra världen. Men många av oss måste ta pauser ibland för att inte brytas ner och blir utbrända. Men då är det extra viktigt att ha någon att prata med. Du är inte ensam. Kram!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
10/2/13, 5:59 PM
#3

Ja visst är det för hemskt och djävligt många gånger inom hittekatts-branschen. Trots alls vidrigheter är det ändå viktigt att vi även försöker se det som är bra och positivt. Det där små ljusglimtarna som gör att vi orkar och får ny kraft. För de finns. Alla katter som faktiskt räddas och får nya liv av fantastiska eldsjälar - det är stort och ger hopp. Det gäller att vi inte ger upp. Att ta lite paus ibland kan vi dock alla behöva.

Stor kram! ❤️

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Litenmentuff
10/2/13, 6:51 PM
#4

Tack snälla. Vi hörs i framtiden. ❤️

Jassan
10/2/13, 6:53 PM
#5

Du har fått meddelande.🙂

https://jazzans.wordpress.com/

Upp till toppen
Annons: