Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 538 ggr
Naquita
0

AKUT transporthjälp ronneby-linköping!

Min granne har flyttat ifrån en jättefin nästan helt vit hona som springer härute.

En tjej i Linköping kan vara stödhem åt  henne men transporthjälp behövs akut då flera i området uttryckt avlivningshot:(  Ska ta in katten så fort jag ser den(en vän erbjudit sig att ta henne tills transport hittas, jag kan tyvärr inte ta in ngn katt nu p.g.a flytt)

Finns det ngn som ska uppåt landet snarast?

/Emma

Lena
0

Oj, oj en vit nödställd kisse igen! Blir så bedrövad när jag hör detta. Vad bra ni är du och dina vänner som hjälper så många katter. :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

Men hur i hela fridens namn kan man lämna en katt ute när man flyttar!! Inte första gången det händer tyvärr…önskar jag kunde hjälpa, men jag varken har, eller kör bil…

Håller tummarna för att det ordnar sig..finns väl många som är bilburna..

Naquita
0

transport hittad:D ska bara hoppas att det inte är försent nu när jag varit iväg:( Har inte sett henne än.

Erika91
0

Vad härligt att transport är avklarad :)
Men har inte du sagt att din vän kan hjälpa katten? (upps vilken fråga, jag känner mig helt dum..Generad)

Naquita
0

#4 jo, vännen kan ta in katten tills transport hittades, men nu kan chauffören ta henne snarast uppåt landet så hon behöver inte mellanlanda någonstans annat än ett rum hos mig några timmar.

Erika91
0

Jaha men jag mena; du skrev ju om det inte är försent.
Då syfta jag på; de som hotat med avlivning vet de inte att din kompis kan ta katten?

Naquita
0

#6 jaha:) jag har inte pratat med dom eftersom jag varit iväg, de har sagt det till andra grannar jag känner, och de bryr sig desasutom inte..katthatare finns det tyvärr gott om här

Erika91
0

Vad jobbigt. Hoppas att du hittar katten så att den får komma till ett stödhem.

Hawknestgrove
0

Oj, ett ställe till att hålla tummar för…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vanessa
0

Hoppas ni anmäler grannen för detta till polis och djurskyddsinsektör. Så att idioten fattar att detta gör man inte, oavsett om det blir en dom eller inte. Men att ha ett brev/samtal från polisen väcker nog de flesta syndare. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.