Kattgänget i Mellerud i bild! :)
Å jösses så fina dom är, hela bunten! Kul att se att Othello blivit en i gänget =) Visst skulle du få Tristans bröder också, eller har jag missuppfattat det?

Så många fina bilder, på många fina katter! Så mysigt ni ser ut att ha det i er nya bostad…för det är väl där bilderna är tagna?

Himmel så fina bilder! När man ser dom..ser man också att katterna trivs och ni också..så härligt och trivsamt ni har fått det;:-))
Himla fina bilder på himla fina kissar.
Så fint det är i huset.
Hoppas ni trivs.
Kram Jenna
#10 Jo det stämmer, Tristans bröder ska flytta till oss. Först hade vi bestämt att vi skulle hämta bröderna under semestern, men alla parter (både vi själva med flytten och kollegorna uppe i Norr) hade så mycket omkring sig just då att vi bestämde att skjuta upp det lite. Det blir troligen en snabb Norrlandstur i augusti istället.
#11 Korten är tagna i det gamla huset i Mellerud som vi köpt och flyttat in i nu.
Ja visst är de fina våra fem katter! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
åh,underbart att se othello och hur det går för honom. han ser ut att ha växt lite faktiskt:)
#15 Han är fortfarande en liten kattpojke, men har blivit mer vuxen i kroppen. Tristan är mer än dubbelt så stor som Othello, men är så snäll och gillar när Othello kommer och leker och putsar hans öron. De har verkligen funnit varandra dessa grabbar.
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Puttar upp ifall det är någon mera som vill titta på våra fina katter! Skryt, skryt ;)
//Lena

Skryt på du,katterna är jättefina!
Någon som vill anmäla sig som stödhem till Othellos släktingar? när jag kommit iordning i nya lägenheten tänkte jag påbörja operation "fångaskyggisarna" innan vintern kommer o jägaren blir tillkallad.
Ja, Lena, dina kissar var helmysig IRL också! fast det var bara tessie som vågade gosa med mig riktigt… men det gör inget, mina egna är ju superskygga när det kommer folk!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#17 skryt på du Lena, det tror jag nog vi alla gör emellanåt, vi vill så gärna visa upp de käraste vi har..
#20 kul att du träffat Mellerudsgänget irl…samma här..endel av våra katter drar sig undan när det kommer gäster
#20 Men Tristan var inte så blyg heller Gunilla. Annars kan de vara lite försiktiga av sig innan de lär känna ordenligt.
//Lena

Mysiga bilder…men hrm…Lena. Tristan är fortfarande snyggast! 

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Vilka fina katter du har Lena!! Supermysiga bilder, särskilt det första goskortet

Vilka fina kort du bjuder oss på Lena! 

Sååå sött. Det verkar som hela familjen stortrivs i det nya hemmet. Och så passande med gänget på flytlådorna :-). Mys. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Othello ser ut som innan. Jättestora ögon! Vad fint ni har det. giller det runda bordet plus trägolv.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
vad roligt att se all katterna på bild, och vilket härligt hus ni flytat in i, ska bli kul sedan att se bröderna också Maggan47
#22 Tristan är en riktig mysfarbror. Det är så kul att han och Othello blivit så goda vänner.
#28 Bröderna är mycket blygare så det kan nog ta lite längre tid innan de blir så lugna och fina som Tristan. Här i Mellerudshuset är det så gott om plats att katterna kan bestämma om de vill ta det lugnt för sig själva eller vara mer sociala. Det gillar de.
#27 Othello gubben har inte växt något sedan han kom till oss men han är lite vuxnare i kroppen som sagt. Det är en kille full av energi, det är jättekul för det piggar upp oss alla. Vi gillar också trägolven. Har hittat diverse gamla möbler billigt på second handbutiker i omgivningarna. Bordet kommer från Röda Korset.
//Lena