Innetofflor med kattmotiv
Jaja, jag skulle fr o m idag varit ledig fr KKS men det blev inte så tyvärr. Nåväl, lägger detta som OT men har tidigare ikväll lagt upp sköna samt söta innetofflor med kattmotiv i Djurshopen.
Vill du beställa någon av innetofflorna men inte kan registrera dig så PM:a mig så fixar vi det ändå! Innan jag ens hade lagt upp dem 7 par sålda 
Morgan, lite sidospår, men en av mina försändelser har tydligen kommit bort. IGen.Skcikade två omgångar till Susanne, la på gula lådan och allt, jag vet så väl, att en av dem innehöll en geting. Den försändelsen kom aldrig fram. Skickade den 10/7 och 17/7. Vet du något? Skrev avsändare och allt på den…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Vilka häftiga sockor! Imorogn när jag är lite mera vaken ska jag beställa ett par sådana samt myntamöss.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Hmpf….. HAr ju 41 i skostorlek……

Fina tofflor! Förstår att de säljer. Får väl be den som stickar tofflerna att göra några större storlekar åxå.

#1 har ingen aning faktiskt, har du talat med Susanne? Jag har inte fått något paket från dig i a f (tass för din insats)
#2 Tass för din kommande order
#3 centifugera tassarna så blir de mindre 
#4 Ska höra mig för.
Men du! Sticka fler den som kan!! Vadå årets julklapp?? Jag vill ha flera stycken i december och ett par i slutet av augusti också!
Ja, Morgan, ett paket har Sussane fått,men just det med getingen kom tydligen bort. Jag visste så väl, att jag skickade det, la det på lådan i Skee när jag möte upp Sophia85 för att åka till Göteborg och hämta KKSkatterna på Centralen……Nu har jag en del på lager,vill försöka krama ur så mycket som möjligt av portopengarna, har grejer som väger mer än 100 gram, så då vil jag försöka få så mycket som möjligt till nästa portosteg.