Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattberättelser
Läst 613 ggr
bananacosmicgirl
0

Nu har min hittebäbis åkt... *sniff*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Victor, min lille hittebäbis som hittades ute i ett dike vid ett par dagars ålder, har nu blivit stor. Nu på morgonen flyttade han till sitt nya hem i Lund. Victor kom hit när han var lite under en vecka gammal - 175 gram lätt, pipig och hungrig. Laura adopterade honom som en av sina egna samma sekund som hon hörde honom skrika, och sedan dess har han varit en i kullen. När han vägdes i onsdags, på sin tolv-veckorsdag, var han uppe i 1656 gram och han hade blivit en stor pojke.

Victor har gosat, lekt, sovit och kelat sig in i mitt hjärta och även om han nu inte bor kvar, kommer han ändå stanna som ett väldigt kärt minne.

karins
0

Åå honom har jag tittat på många gånger! Han är ett under av söthet. en katt som smyger sig in i hjärtat fast man aldrig träffat den lille Kyss

jensa
0

Sötnos säger Vilja!

Erika91
0

Å så söt Victor är Kyss
Jag förstår inte att man kan göra nått sånt - slänga ut en kattunge eller katt! Skrikandes
Tur att Laura accepterade honom så att han fickbli en i "kullen" Glad

DU håller väl kontakt med den nye ägaren? :)

bananacosmicgirl
0

#3 Jag håller definitivt kontakt med nye ägaren :) Alltid!

Begriper inte heller hur man kan slänga ut en kattunge, eller en katt alls… *suck* Men Victor får det bra nu :D

Erika91
0

Dte är bra att du gör det!
Jaa det tror jag säkert! :)

emjon
0

Vilken solskenhistoria och vilken tur för Victor att han fick komma till dig. Hoppas att han kommer trivas lika bra i sitt nya hem söt och gullig är han också.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

elena
0

En sådan liten sötnos. Vilken tur att han blev hittad.

modellflickan
0

Han är ju ljuvlig!

Jenna-Gun
0

Du! Viktor är så söt.

Lycka till i nya hemmet

Jenna

Anna77
0

vad fin han är!!!! Förstår om du saknar honom!

Sandrad
0

Grattis, även om det är sorgligt, så är det lugnt och skönt när de små flyttar hemifrån=)

Sidentass
0

Men ohhhh vilket litet underverk..så otroligt söt han är..sötare än socker..förstår så väl att det känns tomt nu…tror nog du kommer att känna dej bättre till mods när du får höra hur han charmar in sig i sitt nya hem,,,kommer säkert att gå jättebra där!

Lena
0

Så söööt! Härligt att han vuxit upp och blivit stora pojken! En liten kisse som det gick bra för tack vare er! Önskar honom lycka till i stora världen!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"