Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattberättelser
Läst 1642 ggr
evamojje
0

Man blir alldeles varm av lycka..

Igår när jag kom hem så började jag med den sedvanliga proceduren efter att man varit hemifrån att kela och prata med katterna. Mojje kör sin vanliga sniff för att kolla att allt e ok genom att nosa på mitt ansikte och hår *L*. När Busan helt plötsligt reser sig och gör samma sak och avslutar det hela med att ge mig en blöt nos puss ohhhhhhh … Håller andan av lycka medan hon sitter och kisar mot mig, precis som om hon försöker lista ut om det var ok att göra så *L* . Vill nästan hoppa jämfota av lycka men då skulle jag nog skrämma slag på henne. Men att se hennes små framsteg varje dag och hur hon och Mojje travar runt med varandra ja det gör att jag blir alldeles varm i kroppen av lycka  :-)

Busan och Mojje spanar

Ha de bra

Eva & Mojje & Busan

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Jenna-Gun
0

Oj så fint.

De är ju så söta.

Förstår din lycka

ouchie
0

Hihi, förstår att du blir alldeles superglad… va gulligt..  =)

Jag tycker själv att det är spännande att se om det händer något nytt… nästa dag.. eller nästa natt… Nu har min kisse inte kommit sådär långt, men inatt var hon ute och rörde sig mer än vanligt.  =)

Erika91
0

Vad härligt! Jag förstår att du blev lycklig! Glad

essut
0

Känner igen det där. Man blir så lycklig..Såg för första gången att Milou låg i husses knä i en halvtimme. Henne har vi haft i nästan ett år nu bara. Hon saknar sin Tusse märker man fortfarande men det har ju bara gått 2 veckor sen Tusse fick avlivas.Gråter

karins
0

Ett sånt lyckorus! Så sötaKyss

anniii
0

Förstår dig! De är ju för goa!

Erika91
0

Jag måste ju också instämma! Busan och Mojje är jättesöta! Glad

JosephineF
0

Underbart att få följa Busans framsteg här på fokus, Eva! Tack för att du delar med dig! =)

marieborg
0

Va kul!! Känner igen glädjen för alla framsteg katterna gör.

Söta Mojje och Busan Kyss

Sidentass
0

Men åhh så underbart…kan riktigt känna ända hit hur lycklig du är…tänk så mycket värme dom har att ge, våra små pälsklädda charmtroll:-)

MariannE11
0

att man kan bli så glad så man ryser av lycka är så underbart att uppleva… att se en katt bli tamare o tamare…. underbart…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

evamojje
0

Mojje & Busan sträcker på sig av stolthet över alla fina ors *s*

Matte e oxå väldigt glad över sina 2 kissar som får mig att le varje dag.

Att Busan vart kvar här hos oss är pricken över iet så att säga det var precis vad jag och Mojje behövde ;-) och att sen se hur hon varje dag rör sig med mer och mer stolthet ja det e underbart *L*

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Engla
0

De är verkligen två söta pussgurkor!!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis