Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 598 ggr
Naquita
0

Nu har alla bäbisar flyttat!

Ja, vi har många intresenter men det verkar aldirg bli "rätt" ändå för oss. Var finns ni som vill ge oss all kärlek, omvårdnad och god mumisg mat för någonstans? drömmen hade varit att få flytta tillsammans, för det får våra syskon Shilo och Sandor!

Vi heter Shanti och Sikaroz. Sikaroz har stulit stödmattes hjärta med sin stora kropp, men gosiga personlighet. Sikaroz är bruntigré och vit.

Shanti är en söt liten flicka, med bus i blicken. vovven får sig en tvättomgång då och då. Shanti är bruntabby-vit.

Vår mamma Fluffy var bokad men hennes nya matte hittade en liten dumpad kattunge och valde att rädda det lilla livet istället, så vi försöker hitta ett lika bra hem igen!

Vi förmedlas genom Kattkommando Syd och har Camilla som kontaktperson. Mamma är Kastrerad, idmärkt, avmaaskad samt vaccinerad. Vi små är avmaskade och vaccinerade.

Shanti:

Hawknestgrove
0

Puttar upp för de smås skull!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Naquita
0
Naquita
0

Och Vackra mamma Fluffy

Lena
0

Söta som socker är de dessa vackra katter! Hoppas de finner det rätta hemmet snart! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

anniii
0

De är väldigt söta! Och vilka fina kort du tar!!!

modellflickan
0

Underbara foton som vanligt! Hur kan inte dessa vackra katter vara tingade?

Sidentass
0

jag säger som modell-flickan…har svårt att förstå hur dessa katter förblivit otingade…hade jag inte katter själv så skulle jag inte klara att stå emot dessa ljuvliga skönheter…kan jag egentligen inte göra iallafall…men förnuftet måste råda här..;-)

håller hårt i tumme o tass!!

Naquita
0

nej, jag är oxå förvånad. Shanti o Sikaroz har kanske kanske ett hem på G, dit de får komma tillsammans. håll tummarna!

Erika91
0

De är ju så söta! Helt bedårande! Mamma Fluffy är minst sagt lika fin :)
Jag hoppas de kommer till det hemmet lilla Sikaroz och Shanti! Och att FLuffy också kommer til ett nytt bra hem.

Naquita
0

ja, jag hopas de får komma dit. lät bra det hemmet.

Naquita
0

putteliputteliputt

Naquita
0

Nu har Shilo och Sandor åkt..*snyft* ha de bra ni små!!

Hawknestgrove
0

Men du håller väl kontakten?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Naquita
0

jadå, de ska ge mig kvällsrapport samt maila mig bilder osv , de har lovat mig det..*ler*

Naquita
0

men det är svårt att hålla kontakten med alla, har haft över 80 stödhemskatter nu, så tyvärr hålls det bara kontakt om nya hemmet mailar osv, jag kan omöjligt komma ihåg att kontakta alla tyvärr:(

Naquita
0

gissa vad. Idag flyttar vi, TILLSAMMANS. vi ska bli skånebäbisar, till kristianstad ute på landet. vi åker om 1½ timme, önska oss lycka till:D

Naquita
0

Men mamma fluffy vill fortfarandenha ett alldeles eget hem med mkt kärlek och gos.

Erika91
0

Vad roligt att de också ska få ett permament hem nu Glad
Lycka till lilla Shanti och Sikaroz!

Å är det ingen som vill ha mamma Fluffy än Ledsen

Jenna-Gun
0

Lycka till, mössjakten på landet.

Jennas kissar

karins
0

Så fint att Shanti och Sikaroz fick flytta tilsammans. Förstår att det måste kännas tomt efter dom små söta trollen!

maggan47
0

lycka till säger jag också, och det finns en människa för vackra mamma också, Kyssdet kommer Maggan47

Naquita
0

Ja,tomt är det men jag har ju så många katter så det ska nästan bli skönt med lugn o ro om nätterna(nästan)

Nu är det de två sköldpaddshonorna och Fluffy som ska ha nya hem!

Erika91
0

Ja just det du har ju två sköldpaddshonor också, det hade jag glömt! :)