Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 816 ggr
MSH
0

Bortsprungen sedan ett år.....

Ja, kattfolk ett helt år har hon varit borta, 365 dagar, 12 månader ja, ni förstår. Idag tänker vi i alla fall lite extra på henne! Funderar på om man inte skulle uppfinna chip med gps….?! Då hade vi alla fall kanske fått veta vad som hänt….. Någon utekatt blir det i alla fall inte mer!

milow
0

Usch, när jag var barn hade jag en utekatt hos mina föräldrar som också bara försvann en dag :( Det är jobbigt att inte veta vad som hände… Jag lider med dig idag.

Alexej
0

Ovissheten är hemskt.

I Tyskland finns id-chips med temperaturavläsning (fast hur ofta behöva man det?) Hade varit bättre med inbyggd GPS. Finns ju halsband med GPS som är dyra och lätt att tappa, så steget till GPS i chippen borde inte vara svårt.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Katthemsmatten
1

MSH har du givit upp om att få någon klarhet om vad som hänt lilla K eller att hitta henne? Tänk på de historier som vi kunnat läsa här inne med katter som kommit hem efter 1, 2, 3 år!

Medarbetare Hittekatter iFokus

annebeate
1

1 år är visserligen en lång tid men samtidigt är det inte så sällan att man läser om katter som kommit tillrätta efter både 1 och fler år precis som Katthemsmatten skriver och visar att hoppet  aldrig får lämna en.❤️

MSH
2

Nä, inte har jag gett upp…! men såklart tvivlar jag ibland. På årsdagen kändes det tungt och ledsamt! Nu får vi blicka framåt !

Lena
0

Ja vi har ju det där fallet som jag känner till med en kisse som kom tillbaka efter hela 9 år…

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

hamsternlukas1
0

❤️

Uppkatten
1

Du vet att vi är med dig och letar!

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.