Hittekatten Albert i fokus
Skulle bara tala om att Albert börjar komma in lite i gemenskapen här hemma nu efter kastrering+vacc är han nu helt återhämtad och mår bra.
Han är en ultrasocial och busig och supermysig kisse som verkligen förtjänar denna chansen till ett kärleksfullt hem.
Bilder på hittekatten Albert som har gått ute mellan 2-4 månader. Han beter sig som om han hamnat i himmelriket nu, kul att se!! Är så glad
för hans skull!! (Hunden och han är fortfarande rädda för varann)
Orientalen Puma är nyfiken på Albert 
leker med KKS-bläckfisk

Han är stilig Albert! Superbra jobbat Anna! You go girl!

Åh va bra att han kommit tillrätta med dina missar!
Han är ursöt, lilla Albert :)
Härligt att se bilderna!

Vad roligt att läsa. Sådant värmer ens hjärta. Hunden och han kommer nog underfund med varandra tillslut. Och då får du en hundvan katt, det är populärt. Vilken sötnos. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Åhh vilka härligt fina bilder! Underbart allt du gör..man blir så glad av att läsa sådana här positiva saker..:-)
Han är ju så stilig.
Sä skönt att han har
blivit kastrerad..

Vad han är söt!
Tack för era snälla ord. Han mår som en kung här hemma nu!!
*håll tummarna för oss* På måndag kommer en bekant och tittar på honom!
Vem kan säga nej till denna sötnosen!
Puttar upp och berättar att Albert har bott med sin nya husse i två veckor och mår som en kung!! Sover i sängen i soffan och är social och mysig och rumsren och har det bara bra!
Är så glad att jag kunde hjälpa denna hittekatten till ett bättre liv och bli en älskad familjemedlem.

Det är just det som gör vårt jobb så speciellt. För varenda tass man räddar så orkar man fortsätta. Mötte man bara misär utan lyckliga slut så skulle man inte hålla många veckor. Så det är underbart att Albert mår bra och njuter av sitt liv. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Albert är verkligen görgo! Vad härligt att han får leva gott kattliv nu. De är ju så tacksamma hittekatter när man tar hand om dem.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Så glad jag blir att höra om Albert och hur bra han mår nu…härligt!!! Fantastiskt jobb du gjort:-))

Vilka underbara gröna ögon han har. Härligt att han trivs och har fått det bra.
Så mysigt!!!!! sånt värmer hjärtat!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Vad härligt att han fått det bra "Albert" goe killen!!