SVÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VILL DÖDA!!!!!!!!!!!!FULA ÄCKLIGA FEGA TJEJER!
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1123062,00.html
Jag vill ha roligt och tända eld på en djurplågare!! 

Men vad i allra hetaste helsefyyyr!!!!
jag känner som du gör, Modell-flickan:-(
tviiiii!!! *fräser o svär!!*
Samma artikel finns upptagen i en tidigare diskussionstråd. Fruktansvärt att någon kan finna nöjje i att tända eld på en kattunge. Som jag skrev i den andra tråden är det tur ändå att USA har hårdare tag mot djurplågeri och att fängelsestraff nu väntar dessa personer.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jag kan inte behärska mej längre! Jag är så arg så jag fått gåshud!!!!! Sitter och svär!!!!!!!!! Gud vad arg jag är!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Just nu vill jag bara döda!! HATAR DJURPLÅGARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DÖD ÅT ALLA DJURPLÅGARE!!!!!!

Håller med.. det borde vara dödstraff på sånt där!! *AAAARG*

Nu såg jag det Lena, är så arg så jag missade detta.
MORR!!!!!!!!!!!!!!!!
Ingen fara! Jag håller med dig man blir arg, upprörd och ledsen över att sådant här hemskt kan hända.
Här hittar ni den andra tråden om artikeln: de ville ha kul sa de :(
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jag orkar inte ens bli arg. jag bara gråter inombords. Men medger att ett häxbål á la modellflickan vore görskoj…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
läste det i tidningen i dag och jag bara satt och gapade av förvåning.
Hur kan man tycka att det är kul att tända eld på en levande varelse?!
Kunde dom inte ha satt eld på varandra istället? Har ungj*vlarna ingen förstånd?!

Flickorna måste ha stor brist på empatisk förmåga. Det här är inget "bus", utan ett sånt här beteende är väldigt väldigt stört. Tjejerna behöver kvalificerad hjälp om de någonsin ska kunna fungera i samhället. Hoppas innerligt att den stackars missen ska klara sig och få ett bra liv!

Fy!! Tvi så idiotiskt!!! Ville bara ha lite skoj??? Kunde de inte doppa sig själva i bensin och tända eld på varandra så ska de få se på nått kul! Oh nej jag glömde - det gör ont och gör att man får fula brännskador… de kunde ju ha dött också. Så då är det bättre att se på när en kattunge brinner! VIlket nöje!! Gahh! Jag är SÅ arg!! Fattar inte att man kan och vad de kommer till försvar med: Vi ville bara ha lite skoj Jag kan inte med såna människor!! Jag är ARG!!!

#8 Det jag också tänkte på första början!!

#7 Ja ge dom till mej så ska jag duscha dom med bensin och sedan ska dom torkas med tända tändstickor!!!

Morr! Pantade brudar! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Utmärkt tillfälle att tillämpa Sharialagar, och göra som man gör med kvinnor som begått äktenskapsbrott. Förlåt mina mörka tankar, men ibland så måste det ut! Djävla förbannade avskum till varelser! Inte ens värda att kallas människor! De borde ha dött i fosterstadiet…. Oj… förlåt mig, men den lille kissen kom upp på min näthinna……Kan inte hjälpa det…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#14 Vi tänker likadant Gunilla!

#14 här sitter en till med samma tankegångar…djurplågeri är det värsta..det allra värsta jag vet…

#16 Ja det finns verkligen inget värre. De ska plågas långsamt till döds…Med diverse tillhyggen…
Slå och plåga ett försvarslöst djur är att sjunka lågt. Riktigt fegt och äckligt sjukt. Får jag tag på en sådant kräk hade jag säkerligen…..