Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 332 ggr
Issa
0

Udda transporthjälp

Vissa kattägare verkar inte bry sig om att skaffa en riktig tranportbur till sin katt. Såg för ett tag sedan på Veterinärerna på TV en man som kom till sin veterinär på Gotland med sin katt i ett barskåp som han sköt på en liten kärra! Så kan det ju också vara så att man inte är kattägare så man behöver en transportbur, fast ibland skulle man behövt en som det äldre dam som anmälde en hemlös tam hona som kommit till hennes sommarstuga. Hon skulle få lämna sin hona i jourhem i stan, men ingen kunde hämta just då men hon lovade ordna den saken själv. När jourhemmet öppnade dörren så stod gumman utanför och en taxichufför stod med en klädkista. Man tager vad man haver! Ur kistan hoppad en stor blå hona som var högdräktig och som senare födde en stor kull ungar.

kerstin2181
0

oj oj, mycket får man höra och seFörvånad

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Erika91
0

Jaa oj Förvånad

martdat
0

den katttjejen fick en STOR transportbur iallfall, jag orkar inte konka på kistor så jag håller mig till min lilla i plast med handtag,, go gumma… Skrattande

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

vargmamman
0

nu har jag transportbur men när minna missar kom till mig låg de sov i en banankartong*S*

Hawknestgrove
0

Hihi, man tager vad man haver, sa Kajsa Varg! Själv har jag fyra stycken på magasinet. Tre i plast och en flätad. De kostar ju nästan ingenting på ÖB ochpå Rusta finns också utmärkta både hårda och mjuka till bra pris

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....