Till Sverker :-)
Åh, så söta! Din fantasi är tydligen oändlig!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Men Karin!!! Vad får du allt ifrån??? Dom är ju så balla! ;) Kan du virka fotbollar i liten skala också?? =) (Jag är ett Barcelonafan) ;)

Men så coola
brillor. du är ju suverän med virknålen….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
hur coola som helst!
hehe coooooooola

Åh de e ju coola! :)
Haha nej då! Men han kanske kommer att gömma de som han gör med KKS-musen :)
Du är ju jätteduktig´på att virka och hitta på saker!! :)

Tack
Fotboll…Jossan hur ser en riktig fotboll ut?. Är inte den roligaste sporten jag vet. Men en bra ide´´fotboll till katten. Är det inte ihopsydda fyrkanter eller 5 kanter eller nått…..?

men himmel…dom var ju helhäftiga!!! Vilka härliga ideer du har:-)
Vad kul och kreativt det här var då! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#7 Femkanter.. svarta och vita =) Gammal fotboll iofs, så ser dom inte ut längre =) Men det kvittar =)

#10 Hur ser dagens fotbollar ut?? Nyfiken..
Dom ser ut som.. Tja.. Så här;

Gammal fotboll

Ny fotboll

Aha så ser dom ut ja. Tack för bilden….det blir lite knepigt med femkanterna…..får se vad jag kan göra. Bra ide´ Jossan.
Ja, inte skulle det då förvåna mig om du lyckades, Karin.. =) Du kan nog virka det mesta.. En katt kanske vore något? =)

Men herregud…det är ju både 5 kanter och 6 kanter..dessutom alla sidor lika långa…hur ska detta gå! om mina pojkar ser mig med en virknål i handen och stirrande blick. så blir det psyket direkt.

#16 Nej jag virkar till kks. djurshop. Som en del andra här inne på hittekatter oxå gör. Det här är bara lite nya ide´er till kattleksaker. ;-)

Karin.s, GunillaH, Aniii, sofie?? Hallåå, ni är så många tillverkare så jag vet ju inte *blä* Nu vill jag veta vilka som tillverkar leksaker för kks katter, skriv enbart typ "KKStillv-*nickname*", då ska jag nog kunna se 
Själv glad att kunna, bland allt annat hjälpa en tisse till stödhem (under morgondagen, hoppas det fungerar).

Ja hålla reda på allt Morgan är en konst. Och du far runt och hjälper katter till nya hem. Beundransvärt!!!

Vilka häftiga! Men vardet bara jag som tänkte på en BH?
(inget illa menat)

#20 Hahaha…..det var just det jag själv skrattade åt när de var färdiga.
fler som vågar skriva vad de tänker. Nu vill nog Sverker inte ha dom…..dom åker i soptunnan känner jag!

Har nu dragit ner rullgardinen och gömt mig under täcket……vet inte när jag kommer fram. Det är ensamt här i natten och mörkt!

Hejj! Det är jag nu, Sverker! Vad var det för dumheter och säga att det var en BH!? De är ju till mig och jag är väl ändå en karl! Så bort med de ideérna! Och akta er så att jag inte kommer in i Sverker Olofssons program och sverkar er!
DÅ kommer jag att skratta, men skratta bäst som skratta sist heter det ju
Men Karin klarar sig från min sverka eftersom hon har virkat ett par solbrillor till mig!

#2 Nej ingen fotboll en basketboll tycker jag låter bättre 
haha
#23 Hahahahaha!!!! Jag VILL bli sverkad!!!! ;)

Jag har nog tänkt ut hur fotbollen ska vara, satt o spånade lite på idéen o jag tror jag kan få till den. Men just nu har jag dock inte tid att virka. Men framåt hösten kanske jag försöka praktisera det (virkar bara vinterhalvåret), men ni kan väl inte vänta på det…
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Vad är en BH? Hihi, ett plagg som jag faktiskt bara använt två gånger….En på mitt eget bröllop och en på min styvsons bröllop… Nä, jag tänkte genast på såna där gulliga solglasögon för ungar!

Ja vad är en BH Gunilla. Obekvämt är vad det är!
Ja och med mina amerikanska mygbett fullständigt onödigt. OK, JAg har bikiniöverdelar, men det räknas inte väl?

Hur stora är Amerikanska myggbett…..Fördelen är att man slipper BH och de inte hänger ner på magen när man är i vår ålder Gunilla;-)
Eller vändstekta ägg! Nä, inga hängisar här inte!

Sverker tackar :)
Och han har inte tänkt att kasta de i soptunnan 

Så söt Sverker är
Vad glad jag blir att de inte åker i soptunnan 

Haha han är snäll - han vill inte slänga saker mer än under skåpet! Men vänta jag kan måla det rött!! 

hahaah… guu så söt i glasisarna… =)

Haha du är rolig….måla skåpet rött.

Haha jag kommer få en rejäl utskällning, det lovar jag men Sverker måste ju ha lite skoj han med! Han måste ju härma sina favoriter ;) Han tycker att Sverker Olofsson har ett jättecoolt namn nemligen ;) Kan ni gissa varför? ;)
Hahahaha, Sverker!! =) Men du Erika, han ser lite smått rund ut? ;)

Du Jossan det är han! Han har nästan gått upp dubbelt så mycket på snart ett år
Han vägde 3,5 när han kom till oss och väger 5,9 nu.. Han äter ju som en dåre! Det specialfodret han får och måste äta älskar han och äter och äter! Men han ska foder framme hela tiden sa veterinären och det har han! Han har värsta hängmagen nu.. 
Haha, men han mår bra iaf! Se till att leka med honom mycket så han rör på sig bara =) Det är samma med min Hamlet (Tjockboll) - han älskar att äta.. Så det är bra att han har Sigrid som aktiverar honom!

Ja det gör han och det är huvudsaken! Vi leker med honom flera gånger per dag! Kastar bollar men tyvärrär han så att det är han som skjuter de och vi som måste hämta de så att han kan skjuta igen… men ibland kan man faktiskt sparka fotboll med honom! Han står upp och sparkar och jag sparkar tillbax :) Jätteskoj! Men jag skjuter snett
Men varje kväll lägger jag ut en boll i hallen som han alltid leker med! Det låter duns duns dunk när han springer hela tiden!! Det blir hans egna motion! Egentligen skulle jag ha en maskin som kunde fira ner en boll så fort han lekt bort den andra! På så sätt får han springa mycket! ;)
Haha =) Det låter bra det Erika =) Sverker har det bra han, gograbben =)

Oh va snabb du var att svara :)
Jaa och han har sina rutiner! Jag ska gå ut med honom på balkongen efter att jag bortstat tänderna och bytt vatten till honom.. sen så ska jag ut.. jag tar på lyppsyl på läpparna och handsalva på händerna. Han äter i mitt rum. Sedan går vi till balkongen igen (han först) och sedan jag efter.. han sätter dig och vill ut för andra gången och får gå ut. Jag går in för att lägga mig och läsa och Sverker går in för att äta torrfoder.. Sedan går han till vardagsrummet och lägger sig i fötöljen :)
Observera att jag bara lärde honom att gå ut EN gång han skapade en ANDRA gång och försöker att få mig att gå ut en tredje gång men det får det inte bli! Det är nogjobbigt att vakta honom de två gångerna han är ute! ;) Sen när jag börjar på Valstad hur ska det då gå med hans kvällstutiner?? Jag tror inte mamma och pappa är så glada att göra det jag gör varje kväll med honom ;)
Valstad? Är det gymnasiet? Ska du bo där på veckorna då eller? Vad ska du plugga? Nu blev jag nyfiken =)

Japp ett gymnasie ligger i Valstad, Naturbruksgymnasiet. Jag ska gå linjen djursjukvård.. det är över en timme bilresa och därför ska jag bo i på skolan, men komma hem på lov och helger och så :) Om jag inte sköter ladgården ;)
Men vad skoj! Det lär passa dig perfekt! Lycka till med studierna! =)

Tack :)

Så kul Erika att få gå på Naturbruksgymnasium och djursjukvård dessutom…. Jag tror att det passar dig som handen i handsken. Lycka till! Du blir säkert veterinär i framtiden……… 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Ja vad roligt katter-e-mitt-liv. Tycker som Jossan den linjen passar dig perfekt. Önskar dig oxå lycka till med studierna. :-)

#53 Ja det ska bli jättekul! Jag ser fram emot det faktiskt! :)
Tack :) Det skulle jag vilja bli - eller djursjukvårdare.. om man ska bli veterinär måste man kunna om medicin och det är jag ju inte så intresserad av… men jaa.. vi får se vad det blir i framtiden… :)
#54 Tack, tack :)

Sverker, snygg du blir i de coola brillorna, vilken dag är du ledig så jag, du och dina solbrillor kan ta en fika på stan
Sverker, även tass för din donation till KKS katters veterinärvård:-)

Å tack Morgan! Hmm låt mig tänka, jag är en ganska upptagen man, men nästa vecka är jag ledig och ja jag ser fram emot en fika med dig Morgan! ;) Men du, Glöm inte dina solbrillor!! Annars kommer jag inte! Vi måste ju vara lika coola ;)
Mattes mamma ska skicka in pengar ikväll! Så donationen betalas idag! Och ja, mna måste ju hjälpa de hemlösa! Jag vet själv hur det är att vara hemlös… :/ Men tack vare katthemen fick jag ju ett nytt hem och såklart chansen att gå ut med dig på en fika ;)
Jag fick inte men när lillasyrran kom och tog på de så låg han kvar lugnt