Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten-medlemmarna
Läst 511 ggr
Malin-A
0

Till er alla!

jag brukar va här inne o läsa endel men skriver inte så jätte ofta.. men måste säga till alla att ni är underbara, sånt engagemang, tro och hopp ni har om alla dessa katter, ni har ett stort hjärta av guld och mycke kärlek som ni delar med er av här inne.. ni är verkligen guld värda, så alla ni som hjälper på ett eller annat sätt, räta lite på er o känn er stolta för allt ni gör dessa katter, hade dom kunnat tala hade dom nog tackat er i oändlighet..

ville bara skriva d, ni är ju även med om mycke jobbiga o tråkiga saker, så massa possitivt är ni värda…

vanessa
0

Vad snäll du är. Skönt att läsa sådana trevliga saker, då blir hjärtat en aningens lättare. Tack. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

#0 Det var trevlig och värmande läsning! Tack så mycket!

Ja här på sajten finns det många riktiga eldsjälar som gör oerhört mycket för hemlösa katter. Och allt som kan göras för hittekatterna i Sverige är mer än välbehövligt! Det som är viktigt att tänka på är att även mindra insatser är av stor betydelse. Som jag brukar tjata om "Ingen kan göra allt, men alla kan göra något" (en slogan som Röda Korset brukar använda, men som även passar bra in på arbetet med hemlösa och nödställda katter.) Bara en sådan sak som att du engagerar dig genom att gå in och läsa på sajten och ta del av vad som skrivs gör nytta. Att man hjälper till att föra fram information om katters behov, vikten av kastrering och ID-märkning till bekantskapskresten är en stor sak.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

miranda1
0

GeneradSkrattandeKyss

Tack!

marieborg
0

Tack vad gullig du är KyssGenerad

modellflickan
0

Tack! :)

Sidentass
0

Vad fint skrivet…värmer ända in i  märg o ben:-)Glad

Naquita
0

tack, vad fint skrivetGlad

Malin-A
0

#2 den slogan stämmer ju jätte bra här. jag kommer mer än gärna in här o läser, kanske hittar jag nått där jag själv kan hjälpa till, eller kan föra info. vidare o på så sätt hjälper nån annan… jag vet iaf att när jag skaffat mig ett hus så ska jag bli akut hem, har alltid velat bli akut hem, men går inte nu då jag bor så trångt… och ni är verkligen värda beröm o omtanke =)

Hawknestgrove
0

Tack! Kom gärna in och läs och skriv mer, du kan som sagt kanske bidra med något, du med…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....