Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 310 ggr
Hawknestgrove
0

Datorn tar sabbat!

Som vanligt, så tar jag och datorn sabbat i morgon, Lördag. vi ses på barrikaderna på söndag! Ha dé!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

rulda
0

ha en trevlig helg Gunilla och tänk lite på oss som måste jobba :S

Sidentass
0

Man borde vara klok nog o göra som du Gunilla..så att man får något annat gjort också…ha nu en riktigt bra helg:-)

JosephineF
0

Trevlig helg! =) Jag tror inte jag är förmögen att lämna datorn en helg ;) Värsta sortens abstinens..

marieborg
0

Jag har föreslagit att vi också ska ta datorledigt ngn dag i veckan för både jag och Stefan spenderar för mycket tid framför datorn men han är inte så pigg på det. Ska försöka igen!

Ha en trevlig helg!

siberlina
0

ha det   så  bra på din datorlediga dag

Jenna-Gun
0

Trevlig helg Gunilla och alla ni andra.

Kram Jenna

Hawknestgrove
0

Tack! Ja, det mår faktiskt alla bra av. Men #4, strunt i vad sambon gör! föregå med gott exempel!

marieborg
0

#7 Jag ska nog ta och göra det!

Gullan402
0

Man kanske skulle fundera på det… men å andra sidan har jag nästan TV- sabbat varje dag… Naturligtvis har jag TV (parabol med en massa kanaler oxå) men tittar VÄLDIGT LITE på TV. Jag kan inte som många andra slötitta, jag tittar bara om jag verkligen är intresserad.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Alexej
0

Jag har inte sett på TV sedan Hitta-hem grejen…Men nästa vinter kommer snart.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sidentass
0

#9 tv…är något jag sätter mej framför om det är något speciellt att titta på..annars har jag svårt för att bara sitta o slötitta..händer faktiskt aldrig…däremot är man fast vid den här burken….o det ska erkännas att det slösurfas lite för mycket, tiden borde man många gånger använda till något vettigare..

Alexej
0

Sanna ord, men det händer också bra saker här hela tiden…typ med Emma nu. Jag är så glad att hon fick hjälp!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sidentass
0

#12 kanske var lite otydlig…all tid på fokus är av värde..det är övrig slösurfning jag känner kan vara onyttig..för att inte tala om när man sitter fast i patiensen harpan..

Är också så glad att Emma fått hjälp…nu känns det mycket lättare att gå till slafen ikväll!!

Hawknestgrove
0

Emma….. har jag missat något?

Alexej
0

Naquita…Flört

Hawknestgrove
0

Åh…. tombollen Gunilla fattade nu…….