Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 565 ggr
vanessa
0

Duktiga katter...

Började min kvällsstädning här hemma. Städar då och då så att jag inte blir för trött. Så nu fick jag lust på kvällen och det var det sovrummets tur. Har inte varit där inne sedan fredagen, då jag somnat på soffan nu när min man är bortrest. Skulle jag lägga på överkastet på sängen som rasat ner på golvet. Och där hittade jag en död fågel. Vilket är lite duktigt av kissarna som är innekatter med balkongtillgång. Låter dem vara ute på balkongen även när jag inte är hemma. Då lär detta "brott" ha hänt.

Den fick tyvärr begravas i en soppåse och ned i sopnedkastet. Bad om ursäkt för mina katter. Fast de var duktiga, synd bara att det hände när jag inte var hemma, för då hade jag räddat den. Stackars fågel. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

MariannE11
0

ja det är underligt ibland vad kissar kan hitta på som man inte trodde skulle kunna vara möjligt…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

marieborg
0

Vilken trevlig present du fick och i sängen oxåSkrattande

Mina busar höll på att ta en fågel oxå men jag lyckades rädda den i sista sekund. Stackars små fåglar.

För några veckor sedan fick vi klippa ned häcken innanför nätet ordentligt för vi hittade ett litet fågelbo med ägg. Lämpligt ställe? Förvånad nej inte riktigt. Hade funderat på varför katterna satt där under ngr dagar men inte sett ngt.

rulda
0

vanesa kan inte mina kissar få gå en "jägarkurs" hos dina katter. Toker hittade en mus men den satte han sig på för att leka med ett grässtrå… Sen försökte han fånga en fiskmås men det slutade med att fiskmåsen bajsade på Trötter som inte fattade någonting…

karins
0

På natten det är då allting händer! Då kommer dom fram och hittar på en massa hyss dom små trollen.Hemlis Men här var det nog frågan om en present till deras älskade matte. psst vi överraskar henne!Flört

vanessa
0

Eller så var det en present till min man som är bortrest så mycket. Så de ville nog ge honom en fin gåva så att han är hemma mer. Hoppas att de lyckas. Själv väljer jag mindre blodiga gåvor till honom :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

Katter de är allt påhittiga de! För några dagar sedan var Othello omöjlig att få upp ifrån källaren. När vi gick ned och kollade vad det var som uppehåll honom fick vi se honom sitta där med en stor padda. Historien slutade dock lyckligt. Paddan var oskadd och kunde återgår till trädgården där den kommit ifrån.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"