Liten stackare
Jag var hos veterinären igår och hämtade min katt som legat inlagd åtta dagar men nu är bättre, där fick jag se denna söta krabat…
En liten upphittad tjej utan hem som någon hittat och lämnat in på djursjukhuset. Den hade redan suttit där två veckor så de undrade om inte jag kunde försöka hitta ett hem…
Har den hemma hos mig nu, men har redan tre katter och en hund och den ena katten nu varit svårt sjuk och behöver tid att återhämta sig i lugn och ro. Han blir stressad och irriterad över att ha denna lilla söta tjejen springade i hans revir.
Visst är hon söt!
liten

Ja, hon är verkligen jättesöt! Liknar min lilla My!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Jättesöt! Tur att du kunde ta hem henne!

åhhhh lilla kisse…är så glad att du tagit dej an henne så länge…lille vännen.måste ju få en egen husse eller matte…vi håller tummarna här!
#3 ja..det var synd om henne att sitta där i bur..
#4 tack…hoppas det löser sig redan ikväll…en bekant skulle fundera och återkomma, hon har ej sett den, hade hon sett den kunde hon säkert inte säga nej..
Undrar vad det är för djursjukhus som behåller en katt i 2 veckor utan att avliva den med en gång. Just djursjukhus brukar inte ha över några pengar för hemlösa…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#6 Läckerby i småland. De brukar inte avliva katterna där det brukar lösa sig ändå. Trevlig personal som har många katter
Hoppas verkligen missen får ett bra hem och att ngn vill ta hand om den
Stackars liten undrande ,allvarsam katt bra gjort av dej att ta hem henne och att du fortsätter engagera dej för hennes framtid.
Hå¨ller tummar och tassar för, att en lilla tjejen får ett bra hem!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hon ser ut lite som vargmammans misseflickor =) Isa och Askungen.. =)
Anna77 underbart att du kunde ta med dig denna lilla tjej hem :) hoppas att allt löser sig