Jag vann!
Fick ett paket från KKS idag. Fattade inget, hade inte beställt nåt. Inne fanns en jättefin badlakan med kort. Det här står på deras hemsida:
Alexandra i Skara, som vann juni månadsgåva, ett badlakan med söta katter på.
Tack KKS, blev jätteglad!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Vad kul. Grattis! Vad hade du gjort för att vinna?

Grattis! Så gulligt badlakan!
KKS lottar tydligen varje månad ut någon som har skickat in pengar som gåva!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

GRATTIS! Jättefint badlakan…………..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

grattis du är verkligen värd presenter , så mycket som du jobbar för katter som har det svårt.
mvh från anna siberlina
Grattis! Va kul!
Som Siberlina skriver ovan så är du verkligen värd att få trevliga presenter 

Alexandra, härligt att du blev nöjd :-)
Alexandra blev slumpmässigt dragen som juni månads vinnare av KKS månadsgåva av de som den senaste månaden gett en gåva till KKS katter.
Nu ny månadsdragning och till de som ger en gåva, liten som stor har samma chans att vinna KKS-vänkort till hela familjen med max antal av fem personer.
Läs vidare om KKS månadsgåva samt KKS-vän
Än en gång grattis Alexandra samt tass för allt det du gör för Sveriges nödställda katter!
Mvh
Morgan

Men åh vad roligt!! Massor av Kattulationer till en fin vinst!!!
Sidentass
oh vilket fint! Stort grattis!

Grattis!!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Grattis - ett sånt fint badlakan du har vunnit!
Var precis inne på KKS och letade efter ett sånt, vill absolut ha ett sådant. VAR KAN MAN KÖPA DET?????

grattis till vinsten…
ursnyggt badlakan….undrar liksom kattlover var man kan få tag på det?….skulle tro att det skulle gå som smör i solsken att sälja till hittekatters förmån….*tipsar*…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Jätegrattis till ett jättesnyggt badlakan!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

o jag vill också köpa!!
Grattis.
//Pia

Badlakanen finns i blått och grönt på ICA Maxi i Uppsala i alla fall.
Jag köpte där och de är otroligt fina, inte billiga men det är ju gulliga katter på dem.
Jag har tidigare köpt underlägg/bordstabletter i samma kattmotiv, i genomskinlig grå plast, och de är också helsnygga (om man gillar allt med katter på).
Ingen aning, men vinsten kom från Agneta inom KKS. Kanske kan Morgan kollar upp med henne?

Åh vad roligt!! Grattis!!
Håller med ovanstående att du är värd fina presenter!! :)
Vad kul Landsfreak att du vann detta fina badlakan. Det är du väl värd. Grattis!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#17 Sherlock H ska undersöka… Bara att Agneta imorgon åker på semester så inte hemma under veckan. Ska dock leta upp mitt förstoringsglas och leta… Återkommer, Hör ni inget påminn mig, tass.

Jag glömde ju att säga att det var ett väldigt fint badlakan :)
Jag vill också ha ett sånt nu!! :)