Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutsatta-djur
Läst 1007 ggr
modellflickan
0

Svandödare!

Läste det här precis!

http://www.city.se/Nyheter/1.702733

Jag vill sparka sönder o samman en djurplågare!! Mitt hat till såna MF är så stort! Varför döda oskyldiga djur, vad i h-lvete får man ut av det?! SÖK HJÄLP FÖR F-N! URK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blir så arg, varför läser man allt oftare om sånt här? Något i luften eller? Har de fått totalt hjärnsläpp eller???

Måste ut och areagera mej genom att jogga ihjäl mej!

Kina detta barbariska grymma land. Eländiga okunniga människor. Fy f*n…

http://www.gt.se/nyheter/1.708716

modellflickan
0

Det är endast fega ynkliga typer som ger sig på djur.

rulda
0

förstår inte hur någon katt ha fått iden till att göra någonting så här hemskt. Tänker på svanpappan nu… stackarn helt ensam. Inget straff är hårt nog för dessa människor. Dom har något allvarligt psykiskt fel, det här är mord!

Men samtidigt så tänker jag på samhällets dubellmoral.
Att krossa svanägg är en stor synd men om jag skulle tappa ett hönsägg i golvet så skulle det inte vara nån som höjde på ögonbrynet. Hönsägg används till och med i lekar!

Men det känns hemskt. Att dessa svanar aldrig mer får se dagens ljus pga någon idiotisk människa (kanske var fler svanar är ju så aggresiva) och stackars svankillen. Mitt hjärta blöder för honom…

Erika91
0

Fy fabian!! Skrikandes vad arg jag blir!! Skrikandes Hur kan man göra så mot oskyldiga djur?? Gråter
Och stackars svanpappa att vara själv… de håller ju ihop hela livet och så händer det så SkrikandesGråter

Jag fattar inte hur vissa "människor" är funtade SkrikandesGråter

Engla
0

Puckade människor! Finner inga ord! Skrikandes

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Sidentass
0

Fyyy fasen!! Nu gick jag ifrån dom gängse reglerna o svor till…blir fullständigt vansinnig o så oerhört ledsen! Sådana här patrask till människor borde inte få gå lösa!! Och vad jag önskar dessa kräk lämpar sig inte i skrift,..man blir totalt vansinnig!!

Sidentass

Alexej
0

Gråter

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

modellflickan
0

Det är så grymt och så fullständigt meningslöst. Jag menar vad hade svanmamman gjort för att bli dödad? Inget, absolut inget. Djur som är så fina, oskyldiga underbara varelser. Det förtjänar inte att bli behandlade på detta vis.

Måtte den/ de som gjort detta fega ruttna bort i helvetet.

Är det djuren som skapat krig miljöförstöring och kärnvapen? Nej det är vi människor. Skäms för att vara människa ibland..

Sessan1
0

FY F******N vilka idioter Gråter Så skulle man göra med vederbörande, så skulle den personen fatta, eller? Sjuka DJ--------l  USCH!!!

Stackars svanpappa, GRÅTER*  Gråter

Naquita
0

#8 jag känner precis som du..kan jag inte bli förvandlad till ngt annat djur,vilket som helst! jag valde INTE att bli en i mängden bland detta idiotiska släkteGråter

karins
0

så meningslöst!! Man skäms för att vara människa!! Gråter

modellflickan
0

#10 Instämmer helt Emma. Människan är ett idiotiskt släkte, i alla fall dessa äckliga typer.

modellflickan
0

Sen har vi dessa kinseser som misshandlar och plågar hundar först innan dom dödas. Genom att plåga dem före slakt höjs adrenalinnivån, vilket sägs ge en bättre smak och göra köttet nyttigare. Ehm, hallå?! Hur dumma är dom egentligen?? Är det något i luften i Kina som gör människorna okunniga? Man upphörs ju aldrig att förvånas! Vad har empatin för andra levande varelser tagit vägen?? Där solen aldrig skiner eller??

Om karma finns så hoppas jag alla kräk som behandlar djur illa drabbas av den! De ska helt enkelt utrotas. Öga för öga metoden typ.

Alexej
0

Det är därför katter "leker" så länge med möss, för rädslan höjer deras adrenalin, blodet rinner snabbare och köttet blir blodrikare och mörare. Men det betyder inte att vi människor har rätt att göra likadant, för vi har ett val, vad och hur vi vill äter!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

anebit
0

Jag blir vansinnig på alla dessa dårar som går lösa! SkrikandesSkrikandesSkrikandesSkrikandesDet finns inga ord för denna hänsynslösa grymhet…… Stackars, stackars  svanpappan……….. GråterGråter

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Hennum
0

usch. vad tragiskt med svanfamiljen. verkligen sjukt att göra så

och hundarna. usch och fy. inte nog med att de ska slaktas, de ska behöva lida så hemskt mycket innan oxå.

djurplågare finns det världen över, som de sa i kommentarerna efter hundartikeln.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Milka
0

#3, skillnaden är att de ägg vi äter inte är befruktade, och alltså inte kan utvecklas till en levande kyckling

Jag blir så ledsen att jag nästan börjar gråta, och samtidigt arg så jag kokar och rädd för hur människan kan bete sig :'(

martdat
0

Stackars svanpappan,, hopppas de skyldiga hittas o straffas hårt!! men det lär väll inte hända,,,,,, polisen prioriterar knappast sådana här brott,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Sidentass
0

Usch..jag tycker så synd om den stackars svanpappan att jag i mitt stilla sinne undrar om det inte vore det humanaste att låta honom få somna in..men jag kan ha fel där..är inte hemma på hur svanar klarar sådana här trauman…usch…så vidrigt detta är..

modellflickan
0

Jag har också tänkt mycket på svanfamiljen. Blir så ledsen. Det hela var så onödigt och så grymt..

rulda
0

#19 jag har läst att svanar väldigt sällan skaffar en ny partner när den andre dör. Men jag har också läst att i vissa sällsynta fall så träffas två svanar som båda har förlorat en partner och lever tillsamans.. men utan att skaffa barn…

vet inte om detta stämmer men det låter fint :)

Erika91
0

#14 Jasså? Men jag håller med dig! Det har ingen anledning till att man ska göra så!! Nu vet jag kanske varför pappa säger sig tycka bättre om kött från scan än Dövestad. Det är säkert för de har blivit illa behandlade - i små bås med andra grisar och innan slakt har de dte inte bra medan DÖvestadsgrisarna har det bra livet ut! Men i och för sig så har det inget med det att adrenalinet höjs..

#21 Jaa, det lät fint :)

Hawknestgrove
0

Usch!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....