Vad tycker ni?
Nu kommer jag med en dum fråga.
Sverker han har många bollar på olika ställen i lägenheten…
Katter ycker ju om när saker är på samma ställe, därför lägger jag ut bollarna på samma ställe varje kväll… men jag kanske ska variera ställerna så att han får leta lite? Vad tycker ni?
Ja, att leta ger stimulans. Annars så kanske han slänger dem i soptunnan, hahahaha!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

haha eller gömmer de som han gör med sin KKS-mus :)

Lite omväxling förnöjer livet!
haha jag kan aldrig lägga ut tokers och trötters leksaker… jag ser dom aldrig förutom när kissarna leker. När de har lekt färdigt tar de leksaken och går i väg och gömmer på sina hemliga stället :)
Här har jag en liten hink som det varit turkisk youghurt i, som jag samlar leksaker i. Sen tar de själva. Men de lägger aldrig tillbaka, slarverna……
Ungar gör sällan det heller :)
Hihi, Det gjorde inte jag heller när jag var liten, ända tills mamma satte hotet i verket och slängde allt som låg på golvet…..Men kissarna, de får göra som de vill
usch gunilla gjorde din mamma också det? Eller min mamma sa att hon gjorde det och nu när jag flytta hittade jag alla grejorna i en kartong. men det KÄNDES som hon hade kastat allt :S

Spader skickar in bollarna under soffan. Nästa gång han vill leka står han och jamar vid soffan och tittar anklagande på mig. Konstigt att de alltid har hamnat längst in!

Min Amanda har ett snutte snöre. Hon jamar av lycka när hon hittar det. Råkade dammsuga in det en gång, fick tömma påsen och ta ut hennes goa snöre.

Nämen, Karin så gulligt med snutte snöre till lilla Snuttan…..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

#8, trodde bara det var min pappa som var ond på det sättet:P Han tog alla mina leksaker och stängde in i garderoben och spikade igen. Jag hade bara favoritgossedjuret kvar:P Iofs bara i några timmar men ändå.
För övrigt hade det ingen effekt, lika slarvig än:P

mina katter har inga leksaker. dom leker med mössen dom fångar istället skulle jag tro. ibland plockar jag ett grässtrå och leker lite med dem. men när jag köpt leksaker så tröttnar de efter några dagar.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Nä, min mamma gjorde så. Sen skänkte hon alla grejerna till Röda Korset. Det var under Ungernrevolutionen, 1956 då var jag 5 år. Jag saknade ju inte grejerna eftersom jag inte var rädd om dem.Men för mig funkade det bra. Jag vet, till skillnad från min slarvige sambo alltid var jag har mina grejer. JAg spyr nästan när jag kommer ut i garaget……Amerikansk ordning, allting överst. Superslarvig Kolla hur det ser ut i hans bil….

Mera jannes bil
en till
en till. JAg vägrar att städa den bilen. en vecka tar det att få till det så här

Gjorde själv dammsugarknepet med ungarna, så småsaker dammsögs upp. Det andra plockade de faktisk undna själva för det mesta. Och de är banne mig renligare än vad jag är :-). Sedan så gav vi varje år bort leksaker de tröttnat på till barn i andra länder. De fick själva slå in paketen och skriva lappar på dem. Populärt. Så de har faktiskt lärt sig att ge bort saker till de som behöver. Vilket var ett bättre alternativ än att slänga. Och min ena katt som leker mycket står också med nosen och jamar uppfodrande till mig för att hon själv puttat in leksaken får långt… /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

#5 Vi tänkte också ha en liten låda som stod i hallen med leksaker i så att Sverker fick ta ut alla men jag tänkte att han aldrig skulle plocka ut de olika leksakerna så därför lägger jag ut bollar och möss…men det ska jag prova att ha lådan som leksakerna finns i på golvet och inte på ett skrivbord :)
Han kommer säkert att riva ut allaför nu till skillnad från början är han en redig buse :)
Men det är bara skönt att se att han är lite busig nu :)
Men dte ska jag prova ikjväll och så får jag se imorgon om han tagit ur något :)

#4 Haha gömmer de leksakerna för dig? 
Men huvudsaken är ju att de vet vart de har leksakerna 

Min Julian leker med mjölkflikarna. Han får hela tiden nya. De gamla hittade jag nyligen i min skurhink. Allahopa! Det visar att han är ordentlig av sig och inte jag…som inte skurat på länge… 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

jag har en låda där jag har deras leksaker typ bollar o så.. de tar själva men lägger aldrig tillbax dem.. sen har jag en byrålåda där jag har de leksakerna de inte får ha själva typ leksaker med snöre o så…
Här är det som hos Hennum, bara äkta möss duger. Leksaker biter hundarna sönder -direkt.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Åh så roligt och så omtyckt ett litet snöre kan vara :)
Åh så söt hon är Amanda!
Hihi, lite roar småbarn!

haha så sant som det var sagt Gunilla :)

#24 Men va hon är söt med sitt snuttesnöre.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Ja Manda tösen nu 10 år, Är för go med sina snören. detta har hon haft i två år nu. När hon var yngre kom hon med snöret i munnen och jamande la det framför mina fötter. och sa man duktig Manda blev hon så nöjd! ;-)
Gunilla det kallar jag en skitig bil 
Karin.s va sött med ett snuttesnöre. Trötter här hemma har sin leksaksmus (som jag glömde på landet han e förtvivlad) Min systers katt puff har en plastsland :S
haha, Rulda, du är den första härinne, som reagerat på Jannes grisbil! Jag vägrar att städa den. JAg städade den för tt år sedan, sen hade han och Atlantseglaren ett jobb i Tanum och då hade Atlantseglarens lilla Boris(JAckRussel) kul i den bilen hela dagarna. Ut och in, ut och in lera klafs klafs. Så då sa jag nope, nunca mas. Då kan ha sitta i s****n. Det är illa de gånger jag måste låna den. HAr någon spypåsar att sälja?

Den bilen skulle jag inte vilja sitta i Gunilla! om jag inte var så illa tvungen!!
#31 den dagen jag bli miljonär ska jag köpa en liten mysig ren bil till dig gunilla så du ALDRIG någonsin behöver sitta i den där soppbilen igen det svär jag på!

#29 Åh så sött det låter :)
Haha! Min bil är ren och fin! Men det värsta är, att jag gillar att köra hans Cing Kab. men, som sagt, vill han ha det så där i bilen så be my guest. Gulligt av dig Rulda. Men du behöver väl en liten fin ny bil till dig i stället. Men så sött sagt. JAG VILL HA EN HUMMER! Och då menar jag inte skaldjuret!

min bil (f´låt SAAB ska det vara enligt ungarna, de är indoktrinerade lr hur det stavas) ser inte så vacker ut heller…mkt bra att ha saker… När städade jag den sist…hm. det måste ha varit inför besiktningen i april…men ungar o hunden drar in en massa grus o gegga… samt en massa som sagt "bra att ha saker". Min man skulle vända sig i graven om han såg sin pärla nu, vad det gällde bilen var han pedant men inte annars… Får väl skaffa mig en ny karl som kan vårda pärlan med omsorg…. 
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
JAg har också SAAB