Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 397 ggr
evangeline
0

Kattakuten intervjuas

http://www.sr.se/cgi-bin/norrbotten/program/index.asp?ProgramID=59   klicka på 07:30 - 08:00, 13.15 in i sändningen börjar det.

Om någon vill höra!!! Ska göra det själv nu… 

*nervös juh*Generad

evangeline
0

Det är min lille gubbe som pratar…lite nervös men jag tror att budskapet gick fram…"skaffa inte katt som ett sommarnöje".

Hawknestgrove
0

Jättebra!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

johnnys girl
0

Toppen! Ju mer kattfrågan uppmärksammas i media desto bättre. Tyckte att killen i studion borde skämmas. Han verkade inte skämmas det minsta över att han haft massa sommarkatter. Dessutom bagatelliserade han vad som hade hänt hans sommarkatter.

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

Lena
0

Säger som #3 den här frågan behöver alla uppmärksamhet som den kan få. Studiomannen verkar tyvärr ha den inställning som "Svenssons" har när det kommer till katter. Tänk att det är år 2007 och att vi inte har kommit längre i Sverige…..

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Amor
0

Jörgen var jätteduktig

evangeline
0

Jag blev också jätteirriterad på hans nonchalanta attityd….Hoppas att han ändrat inställning nu efter intervjun….

Tack Amor, min kära granne ;)

Hawknestgrove
0

Ja, studiomannens inställning var inte mycket att hänga i julgranen. Den kunde ha gott hållit inne med. eller åtminstone visat lite ångerfullhet, det hade inte kostat något….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....