sthlm-köping-fillipstad
jag ska till en mässa i fillipstad nu helgen 30 juni. åker från sthlm till köping/örebro. sedan vidare till fillistad och tillbaka till köping/örebro- sthlm
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Om du vill får du gärna maila detta till alla@kks.nu så kanske du kan hjälpa en akut KKS-katt som ev blir anmäld. Skriv då med ett telefonnummer där du kan nås så att det är lättare att nå dig.
Ha det så bra!
Mvh
Morgan/KKS

Jag har mailat dem om att jag ska åka till skåne men de svarade inte eller tackade för erbjudandet så det va nog inte intressant. skumt

#2 Skumt vet jag inte…, var säkert så att KKS just då inte hade någon katt som vid det tillfälle hade behov av transport gällande den sträcka du uttryckt.
Jag tar alla chanser gällande där det uttrycks att man ska ut och resa mellan olika platser i Sverige och KKS katter kan få hjälp mellan plats A till plats B, anledningen att KKS arbete sker ideellt och varje tillfälle där vi kan få hjälp tar jag direkt i beakt
Som sagt, ska du ut på fler resor hör gärna av dig så kanske du kan hjälpa KKS katter! Hör av dig till mig så kan jag VB ditt mail vidare så lovar jag att tacka dig "personligen".
Ha det så bra Sophia_doos!
Mvh
Morgan/KKS
jisses.. snabb svar :-)..mailar över mitt nr.
jag kommer att logga ner från denna sida snart. som vanligt så hamnar jag här bara av ren sökning när jag har tråkigt.
finns att nås snabbast på rodentia_imorgon@yahoo.se

#5 Inte säkert att vi har katt som behöver med men nu vet aktiva att möjligheten finns, det som är det högst viktigast som jag ser det. Tass samt ha det så bra!
Mvh
Morgan/KKS
ni har min mail och mob nu iaf. kommer åka fler gånger mot västerås hållet och hem till gotland v 32 i aug

#7 vilket du även det sedermera (om inte gjort) bör kontakta om, ta det då.
Mvh
Morgan/KKS

Hehe Morgan jag vill alltid ha bekräftat att mina mail kommit fram dit det ska och att någon läst det. Det va så jag menade. Annars blir jag orolig att det inte kommit fram.