Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 762 ggr
Hawknestgrove
0

Tips för oss kattgalna

Gå in på datorn i Fokus och leta rätt på tråden snyggaste webbläsaren!! Där står det om hur man gör för att få katter i verktygsfältet, vilket man kan få med fantstiska Firefox! Så nu har jag härlig grön bakgrund där, med massa söta katter!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jenna-Gun
0

Tack för tipset , men det funkade inte hos mej :(

Den beskrivning som "Dator ifokus" hade funkade inte här

Sagolika
0

Jag fick upp katter mot blå bakgrund, men inte den där med hjärtat. Hur får man den?

app.syl
0

Det fungerar inte hos mig heller

storAnnette
0

Var tvungen att ändra,det är roligare med katter!

storAnnette
0

Tips 1:När du startat om Firefox,gå då in på verktyg,väl tillägg,välj teman -> välj bland de teman du installerat

Tips 2:För att få dit katterna med hjärtat,gå först in på visa,välj verktygsfält,välj anpassa -> dra katterna med hjärtat (bokmärken) till verktygsfältet

Sidentass
0

Men åhhh så häftigt det låter! Här sitter en som är svag för att ha allt o mer därtill kattrelaterat.-)

storAnnette
0

Hihi,ja nu sitter det små katter på skärmen hela tiden,mycket roligare faktiskt!

Sagolika
0

Nu funkade det! Det blev jättesött.

Hawknestgrove
0

Har ni som kör Firefox katter, kollat på den lilla missen uppe i Högra hörnet som leker med bollen med svansen? Ursöt!!!!!! MAn kan även köra IE via Firefox! Har en tråd om det i Datorn och fick svar!Funkar väldigt bra!

Hawknestgrove
0

MorganP
0

Installerat och snyggt. Tass för tipset Gunilla Skrattande

Jenna-Gun
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en skylt som jag gjort. den får ni skriva ut om ni vill.

Har skrivit ut den på fotpapper satt en träram runt och hängt den ute på altanväggen

Altanen som även är vår entre.

Jenna

Hawknestgrove
0

Jenna, den är fin! Har den sparad på min dator också. Skall bara komma till skott och fixa en ram…..