Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 741 ggr
siberlina
0

ÖVERGIVNA KATTER

finns  det    någon  här  som   känner   någon  som  lämnade in  2

svarta  hankatter bröder på hägerstens  katt hem   95 el 96

om du  känner   till detta  , så  kanske  du  ochså  vet   ungefär katternas  ålder , det  kanske  är  omöjligt.

men  jag skulle    vilja veta

mvh   en   kattälskare

Alexej
0

Men katthemmet måste föra journal, vet inte hur länge de sparas. Har du kollat direkt med katthemmet?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vanessa
0

Alla seriösa katthem för journal, däribland inlämnare av kissen skrivs upp med kontaktinformation. Däremot så lämnas inte den informationen ut hur som helst om man ber om det. För den informationen är trots allt konfidentiell. Sådan information brukar bevaras, men vet inte om de gör det efter 10 år.

Blir lite nyfiken på varför du vill veta vem som lämnade in kissarna. Är det för att du adopterat dem? /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

siberlina
0

jag   tog  hand   om  sotis   2001

efter att   han  rymt    från  en gammal tant   som var lite  virrig.

sen   kom det fram  att det  var hennes son  som  hämtat

sotis    och    sotis   brolla   på hägerstens   katthem  95 el 96

jag var  på katthemmet   för  3 år  sen , men  dom fick inte fram  några  papper. det  skulle   va  så kul att  veta

hur  gammal  sotis   egentligen     blev,

mvh    från   sotis matte

vanessa
0

Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig. Prova med att annonsera i lokalpress. Prova andra sajter, sätt upp lappar ifall du vet ungefär vart de bor. Då kanske du får ett svar. Hoppas det. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

Det kan nog vara svårt att få fram dessa uppgifter efter så här lång tid om nu inte katthemmet förde några journalanteckningar. Men det är ju alltid värt att försöka. Iblan kan man ju ha tur.

Är Sotis död nu? Beklagar i så fall. Alltid svårt att mista en kär katt.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"