ÖVERGIVNA KATTER
finns det någon här som känner någon som lämnade in 2
svarta hankatter bröder på hägerstens katt hem 95 el 96
om du känner till detta , så kanske du ochså vet ungefär katternas ålder , det kanske är omöjligt.
men jag skulle vilja veta
mvh en kattälskare
Men katthemmet måste föra journal, vet inte hur länge de sparas. Har du kollat direkt med katthemmet?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Alla seriösa katthem för journal, däribland inlämnare av kissen skrivs upp med kontaktinformation. Däremot så lämnas inte den informationen ut hur som helst om man ber om det. För den informationen är trots allt konfidentiell. Sådan information brukar bevaras, men vet inte om de gör det efter 10 år.
Blir lite nyfiken på varför du vill veta vem som lämnade in kissarna. Är det för att du adopterat dem? /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

jag tog hand om sotis 2001
efter att han rymt från en gammal tant som var lite virrig.
sen kom det fram att det var hennes son som hämtat
sotis och sotis brolla på hägerstens katthem 95 el 96
jag var på katthemmet för 3 år sen , men dom fick inte fram några papper. det skulle va så kul att veta
hur gammal sotis egentligen blev,
mvh från sotis matte

Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig. Prova med att annonsera i lokalpress. Prova andra sajter, sätt upp lappar ifall du vet ungefär vart de bor. Då kanske du får ett svar. Hoppas det. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Det kan nog vara svårt att få fram dessa uppgifter efter så här lång tid om nu inte katthemmet förde några journalanteckningar. Men det är ju alltid värt att försöka. Iblan kan man ju ha tur.
Är Sotis död nu? Beklagar i så fall. Alltid svårt att mista en kär katt.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"