annonser gör mig tokig
Här försöker vi få annons siterna att se till att man skall ta betalt för sina djur. Hittade en annons på annonsdirekt.se där står det i slutet så här "OBS! ignorera angett pris, man var tydligen tvungen att ange något. skänkes bort." Då gör ju pengarna ingen nytta om dom går runt det i annonsen så här,
Kan man anmäla det till sidan eller vad skal man görA ?
Hittade även en annons där det står bortskänkes med stora bokstäver i
Vi måste anmäla annonsen, också om man ibland tycker synd om personen eller katter.Annars börjar andra att göra likadant.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
hittade även en med avlivningshot på både katt och häst

Anmäl!

Jag ska göra det nu också
hur gör jag är det bara att klicka på knappen anmäla
Och kan man göra det på alla djur som det står bortskänkes på ?

Det finns ju katter för 10 kronor som säljs där! 
Har de inget minimalt pris?? SOm 100 kronor??

app.syl jag tror att du måste skriva vad det är för fel också,.. på blocket var man tvungen att skriva varför man anmälde..det är ju inte lika överallt men det borde vara så… vad knappen är? ingen aning, ska kolla nu!
Har sett katter för 5 :-
Dom har tydligen så att man måste skriva ett pris men inte att det är 100:- utan dom kan skriva 5 :- men sedan i annonsen hittade jag att man skall bortse för det skänkes bort
så även om det står ett pris står det i själva annonsen att det skänks bort

1 krona tassen kostar ett par katter?! Vad är det här??!
kan du hjälpa mig formulera något bra som motiv till anmälan ?

har de regler för att man måste ta betalt för en katt?

ja du jag är inte så bra på att skriva men jag ska försöka…
Menar du till de som skänker bort katterna?
Eller som regel till annonsdirekt.se?

#10 Så får man inte skriva i en annons va? Att den skänks bort?
något måste göras i alla fall jag är inte bra på att skriva ihop sådant här, har även sett att dom skänker bort hästar och var tror dom att dom hamnar, jo hos hästhandlare jag blir så lessen när jag ser sådannt här

när du anmäler annonserna så kan du skriva varför: för att det står i annonsen att den bortskänks och det får den inte göra era regler!
Sedan så ska jag skriva till anonsdirekt.se och säga vad jag tycker. I typ den stilen som jag skrev till bortskankes.se
(gäller att passa på medans det är lugnt här hemma och man kan koncentrera sig ;) )
tackså mycket nu sätter jag igång
kan du få med att det gäller alla djur att man skal betala för dom

Ingen fara!
Det är bra!
Aa alla djur ska betalas för! Det ska jag få med! :)
tack du är en ängel
bortskänkes.se har fortfarande annonser där dom skänker bort katter m.m

Nej, det är jag inte :)
Va?! Har de?! Det hade de inte i måndags! Det ska jag in och kolla på och klaga (jag känner mig som en klagomur i alla annonser, men man måste ju för att katter ska få det bra)
Men snart börjar sjunde himlen, det enda program jag ser på mend et kanske får utgå idag för det här är så mycket viktigare..!
Får springa från och till TV:n hela tiden nu i 55 minuter, men det är ju bra motion ;)
Nee nu måste jag fortsätta :)
nej jag såg dom nu när jag var inne där blev aldeles paff känner oxå att detta är viktigt reagerar man inte händer inget heller
inte roligt med ditt program
Jag måste säga att jag börjar bli slutkörd av annonserna på Blocket.. =/ Det är INTE roligt att försöka få blåbär att fatta vitsen med att betala för en katt. Dom är så förtvivlat tomma i bollen så det ekar genom datorn.. =/
Kan se framför mig klart och tydligt; "varför är du sjukskriven då?" "Jo, jag svarade på för många korkade annonser på Blocket.."

Nu har jag skrivit till annonsdirekt.se och jag hoppas verkligen att de tar och ändrar reglerna!
Men nu så går jag till TV:n och tar tag i bortskankes.se efter programmet!

fy för den den onde..så trött man blir…..bra om vi är många som påpekar hur fel det är att låta skänka bort djur..
Sidentass
jag har nmält en del annonser på båda ställena

Suveränt!!
bara hoppas dom reagerar

Men hur anmälde du annonserna på bortskankes.se app.syl?

Ja nu ser jag :)
Tack så mycket!
Ska anmäla nu varenda som inte följer reglerna och så får vi se om dte är hela bunten!
låter bra på dom bara

haha men det är över 100 annonser, fy fabian vad jobbigt!!
Men imon blir det paus :D
haha
japp det blir ju det en stund i alla fall sedan sitter jag nog här

Haha inte för mig, vi ska till farmor och där har jag min alldeles egna dator som e hur slö som helst, inget internet och 95:a :D
Så där blir det datofritt (tror jag):P
Men fy vad jobbigt det var att anmäla!
Det går nog inte att anmäla gamla annonser!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#37 Jag har anmält alla som det står att de ska skänka bort!
Men jag tog bara katterna och hundarna..eller bara och bara, det var över 60 annonser…
Ja, jag körBlocket dag på tisdagar Göteborg och Halland.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....