Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttips-råd
Läst 1208 ggr
Alexej
0

Jättefin kattgård!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Erika91
0

Nee vilken fin kattgård :D
Katterna måste älska den :D

Engla
0

Superfin! Vill ha!Glad

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

evangeline
0

drömma kan man ju….Den är verkligen fin och stor!!! Våran blir betydligt mindre…men fin hoppas jag den blir…

Finaste jag sett är nog Monicas och Mickes kattgård som man hittar på katter.nu:s sida…Tråden heter "Gubben bygger kattegård"

Man häpnar, trånar och svimmar….!

Sidentass
0

Men milda makaroner så fin den är…tänk om man slapp att ha tummen mitt i tassen..min far kommer hit i helgen..han är praktiskt lagd så han får komma med lite hantverkstips till en handfallen kattmatte..

vanessa
0

Otroligt stor och fin rastgård. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Naquita
0

visst e den fin. jag ska snart dit o se den lajv=) med min huskatt amigo,han kommer bli såå lycklig av att få bara där ifs bara över dagen men ändå,bättre än sele;)

Hawknestgrove
0

Ja, nu rör det sig lite här… jag köpte ju kattlovers allt nät, så nu kanske det kan bli något i sommar…. Ok, jag vill inte stressa, men nu har jag nät till många rastgårdar, ifall någon mer vill ha här! Det är mjukt nät, superstarkt, egenligen avsett som fiskegarn

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

evangeline
0

Jag fick prover hemskickat av det nätet och jisses vad starkt det är! Katterna fick leka som galningar med det och bita och slita och det syntes inte ens…Rekommenderas!!

Alexej
0

Jag håller på med en hundgård (tar bara lite rast nu…Generad), men vad svårt det är. Ska ju också håller när 2 vildhundar kastar sig mot nätet…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Det ÄR alltså så starkt???? Undrar hur det beter sig, när det sitter uppe året om….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....