Tass och adjö!
Nu är det semester ÄNTLIGEN! Så jag och kissarna har packat våra väskor och snart bär det iväg till landet. Toker och Trötter hjälpte självklart till att packa.
Trötter kom med bläckfisken från kks och sin lilla rosa leksaksmus och la i väskan. Han är noga med att vi inte glömmer hans favoriter. Toker hjälpte till på sitt lilla sätt. Han gjorde mig sällskap genom att gräva ner sig i väskan och somna.
Jag vill önska er en underbar sommar hoppas att ni får färg på näsan och många underbara stunder med alla kissar där ute.
Vi syns om tre veckor!
Kram
Lotta, Toker, Trötter
Ha en jättefin sommar, du och kissarna.
Välkommen tilbaka
Kram Jenna
Ha det så jättebra på semestern! Vilka duktiga katter du har som hjälper till att packa.
Hos oss blir det en semester totalt fylld av packning och bestyr eftersom vi ska flytta till det stora gamla huset. Det blir livat värre med andra ord.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hoppas ni får riktigt trevligt på landet. Låter i alla fall helt underbart. ,-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Trevlig semester, njut av ledigheten och missarna nu =) Härligt för dom att få komma ut på landet, hoppas du laddat batterierna till kameran! =)

Ha en underbar semester på landet. Hoppas vädret håller i sig…

Ha en trevlig semster nu :)
nee Trötter är ju bara för söt, packar ner sina leksaker :D
Ha det så bra nu alla tre!
Trevlig semester! Jag har den redan, bor i mitt sommarhus…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Trevlig sommar med kissarna, som verkar ta väl hand om dig :-). /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Ha en trevlig och skön sommar!!
Huuups, fick nästan hjärtsnörp. Tass och ajö, trodde de skulle lämna oss! Men då får jag önska dig en bra datorfri semester! Välkommen tillbaka!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Precis som Gunilla tänkte jag….Ha nu en riktigt skön semester med katter och utan dator…får du inte abstinens…

Trodde oxå först att hon lämnade sajten…….. 
Ha en riktigt skön semester och välkommen åter…. 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna