Grattis alla junikatter!
Nu i juni fyller vår ängel och prinsessa, My, 2 år! My kommer från KKS och vi blev stödhem till henne i mars 2006. My kommer från Skåne från början. Hon och hennes syster Maja skulle egentligen skjutas, men så dök en räddande ängel upp. Från början var det som sagt meningen att vi bara skulle vara stödhem, men ändå kändes det hela tiden som att My var vår egna katt. När Lisbeth ringde oss förra sommaren och berättade att det var en person som var intresserad av My meddelade vi Lisbeth direkt att vi ville behålla henne, vilket vi också fick.
My är jättekelen, men det ska bara vara på hennes villkor och i köket. Hon rädd för nya människor och det verkar som att hon har haft väldigt svårt för att lita på människor i tidigare i livet. Hon gör små framsteg varje dag och hon blir bara sötare och sötare för varje dag som går. Hon tycker dock inte om kameror…
Grattis My!!
Är det fler katter som fyller år i juni?
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Ja, ebba pipis är född 4.e juni

The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Så söt hon är! Pipis hette min första katt, fick henne när jag var sex år.

GRATTIS lilla My och Ebba! 2 svartvitingar som jag tycker är så fina. Fast jag tycker alla katter är fina oavsett färg……
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Hon ser ut som Pussikatten, lilla My =) Grattis grattis =)

Grattis lilla vackra My! Nope..vi har inga födelsedags barn i juni med päls..däremot har vi en 10-åring den 22, men han saknar päls den gossen;-)
Hoppas My haft en riktigt kattelikt go födelsedag med lite extra gottis i lilla skålen;-)
Sidentass

Sidentass vi får fira våra 14 åringar i september…….
Våran Tessie blir 8 år nu den 21/6. Tänk vad tiden går. Hon föddes av Saga hemma i köket på förmiddagen den 21/6. Saga hade kommit till oss några veckor tidigare som hittekatt med mellanlandning hos en kvinna som tog hand om katter tillfälligt men inte kastrerade dem. När vi kom till veterinären med Saga fick vi veta att det var kattungar på gång. Saga hade antagligen hunnit para sig med kvinnans fertila perser. En av ungarna var nämligen en exakt kopia av denna hankatt. Svimmade nästan när jag fick veta hur det låg till. Gick sedan hem och planerade semester när vi trodde ungarna skulle komma. Gick in på www.katter.nu och fick många goda råd hur jag skulle ta hand om kullen på bästa sätt. Det blev en händelserik semester det året.
Tessie stumpan.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Era katter är verkligen jättefina!! Vi måste gratta dem riktigt ordentligt!

Grattis nu alla katter som fyller/har fyllt år i juni :D
My, Pipis Gustav (om du är en junikatt :) ), Tessie och Sara :D
Grattis, Grattis, Grattis!!
Alla är så söta så det inte är klokt 

#9 jajamensan! Då får vi parta riktigt rejält när våra tonåringar ökar på siffrorna:-))
Minou fyller 1år 27 :)
Det är den lurviga utav dem på bilden!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

#14 Tonåringar? Dom fyller ju 75 år enl. tabell
Panchisar är dom Hi hi hi 

GRATTIS alla junibarn!!
Någon som har kollat horoskopet för junikatterna???
Tvillingarna 22 maj - 21 juni
Kräftan 22 juni - 22 juli
(mina är skorpor allahopa)
Går att ordna med födelsedagskort till missarna också…
Lite kuligheter så här på kvällskvisten… 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Vilka fina bilder på fina katter ni alla har satt in!!

Min kissar Lotta och Mimmi fyller 10 år i år. De är födda i början av juni, vet ej exakt datum. De kommer från samma ställe, men har ej samma mamma. De är födda med en veckas mellanrum. De kom sedan till mig i september 1997. Tänk vad tiden går!! Jag hoppas att jag får vara deras matte i många år till. 

#17 Åh finns det oroskop för katter :D
Häftigt!! :)
Födelsedagskort också :)
Synd att Sverker fyllde år i maj - nu e det ju försent ;(
Grattis Lotta och Mimmi :D