Bebisfamiljen (bilder mm)
Idag kom Hanna och Hitta Hem teamet med en kattmamma och fem st 1 dagar gamla beffisar *glädje* Jag fick ta i dem…det trodde jag aldrig. Hoppas det håller i sig nu när hon ser att hon får tillbaka dem igen. Kolla vilka finimgar! Och en mkt vacker mamma katt!
Här lägger jag nu ut bilder på var och en!

Önskar jag hade en bättre kamera :o(

jättesöta är dom :) är du säker på att 5an är en tjej? tyckte det såg ut som en kille 
Ursöta bebbar.
Puss på dem.
Jenna:)

Åhh vilken fin familj, så söta bebbar o vacker mamma…´kram till dej som tar dom i ditt beskydd o gosnos till dom pälsklädda goingarna..
Sidentass

Hanna femman e ju trefärgad hon med. Bara honor får den teckningen vet du väl…om inte det är en steril hane :S
Tack alla

svårt att se på bilderna..men det är ju en av de tigrerade som inte hade något rött i sig den tyckte jag såg ut som en kille

jag har faktiskt träffat TVÅ skölpaddskillar. rätt coolt :D
nr 5 ser faktiskt ut att vara svartsköldpaddsilvertigré o vit, därav det ljusa. mamman ser oxå ut att kunna ha silver i sig! jättefina bebbar

Jasså du har träffat sköldpaddskiller! Coolt det har inte jag. Alla fyra är sköldpaddor, bara den svarta som e annorlunda :o) även om sköldpaddorna är varierade i teckningen. % an är den ljusaste av dem.

syns inte på min skärm den är för mörk. men jag har inte hunntit kolla varje nyans ;) ville inte mecka för mycket med dem.så jag litar på ditt ord ;)
Söta som socker, skulle vilja ha flera men sambon tycker att 6st katter och en hund räcker.
Du är en
Sophia.

Åh va skönt att kattmamman och bebisarna har kommit in till dig…………………….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Jag e sååå sugen på å gå in hela tiden men nu måste de få va ifred lite hahaha.

Jättesöta är missarna :)

Det är bra att du tar hand om dem Sophia_doos :)
Vilka sötnosar du fått hem!
Toppenbra att du kunde ställa upp Sophia 

Längtar så efter att kunna vara stödis åt en kattfamilj nu när jag ser dina härliga bilder…kruxet hos oss nu är semester i sommar o allt detta..men det kommer ju en höst sen;-)
Sidentass

Å sådan vacker mamma!!! Jag tycker 5an är gulligast. Vi får ha en omröstning? 
Jag instämmer! Du är en ängel som ställer upp för katterna, speciellt kattungarna! Jag förstår att det är svårt att hålla sig från att gå in!
Hoppas du fortsätter att lägga ut fler foton vartefter de växer upp! Ser fram emot att få följa dem! Nosgos till alla!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Vilken dunderfin kattfamilj! Jag höll på att bli lite kär nu! Sötnosar är de i alla fall allihopa. 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Så fina dom är.
Och så fint att du tar hand om dom!

Ja vist e de fina. Om mamman fprtsätter att låta mig hantera dem tänkte jag ta vecobilder å lägga ut.
Nej #25 en omröstning vill jag inte ha för alla är de lika mkt värda hehe. Söta var å en på sitt sätt! Ja om ni vill får ni ju boka en bebis ;o)

Föll för mammakatt. Vilken teckning, helt fenomenalt vacker. Helt underbart att du kan hjälpa till, och så är det underbart att Hitta hem var på plats med Hanna också. För varje program som kommer framöver kan hjälpa till så att folk förstår att katter inte är slit och slängvaror. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
åh vilka underbara missar!! va kommer dessa katter ifrån? du är en ängel som tar han dom dem. Är mamman skygg eller tillgiven?

Mamman är väldigt skygg och ser upprörd ut när man plockar m bebisarna. I morse slog hon mig m tassen men det e ju förståligt, haha. Jag fortsätter att hantera dem tills hon sätter helt stopp i hopp om att hon skapar ett förtroende för mig.
Fråga Hanna varifrån de kommer. Jag va inte med å hämtade dem.

de kommer från en liten koloni på 8 katter ifrån ett sommarstugeområde i stockholm.

Aha, sommarkatter m andra ord :o(
Puttar upp för Hanna D
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Gud så söta. Kanonjobb av alla delaktiga. Ser fram emot bilderna sophia
//Pia

Vilken vacker liten kattfamilj. 

Ja och de brakar i vikt haha. KUL!

Ser fram emot fler bilder. :)
#34 Tackar! 

Så söta!
Sötnosar!
Lilla mamma katt så skygg….

Vad vacker mamman är tecknad!! Ser lite ledsen ut tycker jag. Hon har fått riktiga sötnosar till barn!! Puss på nosen!

Milda makter vilka läckerbitar…ser att mamma-katt är skygg..men så fin hon är..så håller jag tummarna för att hon kommer att göra sina framsteg…
Sidentass

Ja visst ska hon kunna göra framsteg sen…men jag tror det dröjer tills efter hon är kastrerad och ungarna är större. Då kan hon ju få vara med de andra djuren och det brukar göra susen.

Ja visst ska hon kunna göra framsteg sen…men jag tror det dröjer tills efter hon är kastrerad och ungarna är större. Då kan hon ju få vara med de andra djuren och det brukar göra susen.

Vilken fin familj du har.
Ge mammakatt gärna lite matmutor så att hon förstår att dina händer är snälla saker. Om du inte redan gör det. Gör det gärna när du ska pilla på hennes ungar så blir hon tryggare. /Vanessa

Hon vill tyvär inte ha godis av mig…men jag lägger lite endå hos henne ibland, så äter hon det när jag har gått. Hon är däremot inte hos ungarna under dagen längre utan gömmer sig bakom soffan! Tokan.
Oj hur har jag kunnat missa den här tråden! Underbara katter! Mamman är ju bara så snygg för att inte tala om de små paddorna! Killen nummer 4 tycker jag ser ut som att han skulle passa att heta Rudolf. :)
Bra jobbar Akutgruppen & Sophia! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Nämen fy… Man blir ju helt sjuk av att se såna små söööötisar =0) Guuud så kära!!

Haha ja de har faktiskt fått namn! Nr1= Prada, nr2= Gucci
nr3= Diór, nr4= Levi´s och nr5= Chanel
Tyvär får jag numer stödmata de stackarna och kissa dem var dag…men det ska nog gå.

Vilka sötnosar du har. Du är en kattklippa. /Vanessa

tack Vanessa

Ohh, de var underbara. Är du medveten om att jag nu blev officiellt kär i Prada. Ohh, visa henne inte för mig när jag kommer till stockholm, för då är du en katt fattigare och jag en rikare. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

puss på sötnosarna……….
Gucci… vilken fin katt!

De är "plågsamt" söta! Tack för att du lägger in fler foton på bebisarna! Kram!

Åhh Sophia, de är så sööta 

De är underbara Sophia!
Hur går det med mammakatten? Är hon lika skygg eller börjar hon vänja sig lite?

Nä suck, hon blir nästan värre tycker jag :o( vill hälst ha henne kastrerad innan jag börjar kämpa med henne för jag har fått för mig att det gör en stor skillnad. Nästan lönlöst å fjäska innan dess. Så vi får se när ungarna e utflugna sen hur vi gör. Då blir det nog lättare.