Ett hopp tändes
Min älskade Leo försvann tidigare i år.
Jag satte upp lappar, men dom togs ner senare.
Jag har letat och ropat och lockat men ingen katt.
Lite tappar man hoppet, men man släpper inte taget.
Idag satt de en lapp på ica hemma att en grä spräcklig katt va upphittad i lindås.
GAAAAAH tänkte jag.
Ringde och mailade bilder.
Men de va inte min katt :(
Nu är de bara att hoppas vidare.
Men jag fick tips jag ska följa. Ringa polisen, sätta lappar igen och sätta ut efterlysning på nätet.
Förhoppningsvis finns de någon i krokarna som hänger på nätet och har sett eller hört något om min katt.
Vad söt han är! Hoppas du får honom tillbaka. Kollat med alla katthem? Skickar annars dit en bild av honom, som de kan sparar.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Sedan har dom ju hemsidor på katthemmen m.m efterlys honom där
Ja de va dom tipsen jag fick så när barnen sover ikväll ska jag fixa de i lugn och ro.
vilken underbart söt kisse. Jag önskar av hela mitt hjärta att han får komma hem igen!
Viktigt med bild, det finns så många katter som är grå-vit. Han är inte ID-märkt? Tidningen? Jag fick in en sökesartikel en gång, när jag inte hade råd till en annons. Gick till tidningen och bad att prata med en reporter. Fick tom en bild med in och massvis med folk som ringde, men katten kom aldrig tillbaka. Tror att han blev stulen-norsk skogkatt.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hoppas verkligen att din älskade Leo kommer hem igen……..
Läs Jenna_Gun:s tråd "Undret har skett" så det finns hopp….
Jag puttar upp den……
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Åhh vilken fin kisse! Lätt för mej att säga..men ge inte upp…finns så många berättelser där älskade missar kommit till rätta igen efter lång tid…
Håller hårt i tummarna!
Sidentass
Här håller vi oxå tummar och alla 16 katt-tassar :)
Fin misse var det iaf på bilden.
vad fin!! Håller tummarna här med, tänker på er!!