Någon med scanner?
Hej!
Har i brevlådan fått vanliga fotobilder på kattungar i ett ärende som Lisbeth tagit emot. Dessa behöver scannas för att kunna komma ut på hemsidan och själv och jag ingen scanner samt vet inte heller ngn :-( Är det någon här som skulle kunna hjälpa till om jag på söndag postar bilderna till dig. Tack på förhand!

Det står en scanner hoss mig, som vi ärvt från min man. Du kan få låna den.
Jag har scanner
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Åh, Morgan, då löste det sig på närmare håll! Annars så skrik till!

Har han fått tag i en scanner….. Aha hemliga meddelande!
Neeeej1 jag menade dig, Karin! Så klart!!!!!!

Är du säker på att han vill låna min…..Jag trodde han pm:at dig
Nej! ICke, men bor inte du i närheten?

Tack både karin.s och Gunilla.H :-)
Karin, känner att jag inte vill krångla med att installera scanner för enbart dessa fyra bilder, men tass ändå. Ska absolut ha dig i åtanke om det av ngn händelse skulle dimpa ner fler bilder innanför ytterdörren. Menar, du bor ju nära ;-) Gunilla, jag skickar bilderna till dig på söndag så de kommer iväg. Ungarna är jättevackra :-)
Än en gång tack!
Ja då har jag bilderna på tisdag, senast? Morgan, inte jobbigt att installera….Såvida det inte är en riktigt gammal scanner. Då får man hämta drivrutiner på nätet.

#9, du kanske har rätt. Jag gör som så att jag direkt ringer upp Karin och hör efter. Återkommer :-)
Gör du det. Annars så scannar jag gärna, men det blir en lång omväg om du kan låna en. Kostsam för KKs också(porto)Men vi har ju två dagar på oss.

Ja eftersom du inte har någon bil Morgan så kvittar det ju var i landet man bor. Det är ju inte gångavstånd precis från Marieberg till Lyckeby. Mina pojkar skulle installera scannern har de lovat. Men Johan är jämt ute och far i sin porsche. I går kom han hem med en Motorcross och ställde i hallen….Jag blev inte glad….

"12 Bra att ni ska installera scannern hemma hos er så kan jag lämna bilderna till er. Gunilla, det löste sig som sagt på ett smidigt sätt :-)

Johan har lovat installera scannern i kväll…eller i natt. Så i morgon om allt funkar hämtar vi korten. slår en pling sedan…

Snacka om förvirring från min sida. Jag såg en chip skanner framför mig, och kunde inte förstå vad fotona var till. Sedan trillade slanten lite långsamt ner :-). /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

#15 Förvirring, är inte det ditt mellannamn ;-)
Ps! Pratade om mig själv!

#11 Karins scanner fungerade inte under win xp utan det behövdes tydligen uppdateras drivrutiner eller vad det var. Karin sa att det nog denna gång går snabbare om jag skickar upp korten till dig så att du svannar dem och de kan komma upp på hemsidan. Skickar korten till dig imorgon. Tack på förhand!
Haha, Vanessa, snacka om att vara miljöskadad! Jaså en sån gammal scanner, de är jättesvåra att hitta drivrutiner till. HAde en förut, tog mig två timmar att trixa till och söka rutinerna. Men köpte mig en ny fin i julklapp.De är inte så himla dyra…Ok Morgan, då väntar jag på bilderna. Blir kksadressen bra att maila till?

#18, går utmärkt via kks-adressen. Tass!
I dag, tisdag, så får vi se om bilderna har kommit. Posten är sen här ute, kommer inte förrän kl 14.00
Inget kommit med posten……

#21 Som jag skrev i PM:t till dig så lades bilderna på lådan igår innan lådan skulle tömmas, bara den inte tömdes tidigare. Hoppas bilderna kommer fr i morgon onsdag.