Ny hemsida!
Välkommen in å kika på katter och illrar med mera på min nya hemsida.

En jättefin och intressant sida Sophia! :)
Fin hemsida, kul att du är interesserad av Tarot och liknande.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

jag säger som #2, intressanta intressen du har förutom djuren också…oerhört fin sida med så fina bilder!

Fin hemsida och roligt och intressant att få läsa om dig och alla djuren!

Trevligt, nu lärde man känna dig bättre också :-). /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hehehe, gud så kul att ni gillade den. Ja visst är det bra när man får lära känna de men pratar med här på forumet lite bättre. Tack alla

Jag gillar den här tjejen….det är sånt go i henne…så levande och så engagerad..och så jäkla duktig på så mycket.
Det är egentligen bara ettfel med henne och det är att hon bor i Stockholm vi hade behövt någon som henne nere i Göteborg
.
Go for it Fantomen!!!
Hälsningar Efvis

*asg* så go du e Efvis! Ja som sagt man vet ju aldrig om jag hamnar i göteborg förr eller senare.
Men vilken fin sajt du gjort Sophia! Det är så glädjande att läsa om katterna som nu fått det så bra och som du jobbat så himla bra med! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Toppenfin! Men jag ville skriva i gästboken…….Hittade ingen…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Men jisses, jag har hela tiden trott att din kisse hette Loverne =) (Med eng. uttal) Det är himla lätt att få m att se ut som rn.. Hehe, snopet. Loveme är ju helt annorlunda =)
Finfin sida iaf! =)

Ja en gästbok ska jag försöka ordna men jag vet inte hur man gör i det nya programmet jag har hehe. Ja du Jossan, engelskt uttal va ju rätt men namnet va lite fel .
Tack ska ni ha :o)