Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 626 ggr
Hanna-D
0

Kattungar sökes

Två stycken kattungar sökes. Huskatt/bondkatt. En sköldpaddsfärgad hona och ytterligare en, kön och färg av mindre betydelse.

Till garanterat gott hem på landet. Kontakta mig för mer info.

PM:a eller maila info@kilskogen.com då jag inte läser här så ofta.

app.syl
0

Tita in på www.kks.nu under katter söker hem och sedan under personerna som står där så hoppas jag du skall hitta något

Malin

Erika91
0

Enligt min åsikt tycker jag att det är helt onödigt att bestämma färg och kön! Jag tycker att man ska ge alla katter en chans oberoende av färg/kön osv. För det är personligheten som spelar roll! Du kan få två jättegoa svarta katter exempelvis eller en go svart katt och en sköldpaddsfärgad arg katt..men alla katter har någon de vill vara med som den arga katten kanske hittar en som den trivs med och som blir jättekelig, jag hoppas du förstår! Vissa katter är gjorda för vissa och du ska hitta din katt!
Och det vore suveränt om du tog hand om två små hittekatter :)

modellflickan
0

Hoppas du hittar dina drömkissar. :)

evamojje
0

jag vet med egen erfarenhet att folk har ofta en ide' om hur deras katt ska se ut och sen så kommer dom till kathemmet och faller för någonting helt annat *s*.

Så visst får folk ha en önskan om hur deras katt ska vara den ska ju inte bara räddas utan även passa matte och husse *L* Men jag håller på att ni ska ta en katthemskatt ;-)

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Alexej
0

Kollar på nåt katthem, då hittar du säkert kärleken! Annars har Sophia-doos jättesöta kattungar, som säkert går att tinga!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

MorganP
0

#0 Kan meddela att det framöver kommer att uppdateras en hel del kattungar på KKS sida under Lisbeths sida. Lisbeth och Aaron har senaste månaderna tagit in många dräktiga honor men där ungarna fortfarande är för små att vi lägger ut dem. Håll stenhård koll på Lisbeths sida framöver, om ungarna inte blir tingade i förväg d v s!

Morgan

Alwyn
0

kolla på Bebisfamiljen…här e ju fem st bebisar hos mig  :)