Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 384 ggr
Johanna
0

hem till 2 katter..

jag har redan försökt här på iFokus att hitta ett hem till mina 2 hankatter, som jag hastigt fick hämta från nye ägaren då denne inte längre ville ha dom o hotade m avlivning..vilket jag inte tyckte fick hända

jag har ingen möjlighet att behålla dom, eftersom jag bor i lägenhet o redan har katt, m bäbisar på gång.

har hört av mej till div olika katthem, men där är det (förståligt) fullt…

Nån som kan hjälpa mej??

Hawknestgrove
0

HAr du verkligen kollat alla länkarna här inne? Var någonstans i Sverige bor du?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

Skriv en ordentlig annons där du beskriver katterna så ingående som möjligt. Temperment, personlighet och hur de ser ut. Försök sedan att ornda foton på dem.

Här i hittekatter har vi avdelningen Katter som söker hem. På www.katter.nu och www.katt.nu finns det gratis annonsforum.

Det brukar lösa sig om man är envis och inte ger upp. "Det finns ett hem för varje katt" som Vanessa brukar skriva. Ibland kan det bara ta lite tid att hitta det.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Johanna
0

#1 jag har mailat väldigt många… jag bor ju i sthlm,

satte in annons idag på katter.nu

Simson
0

Hur har det gått för dig??

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Lena
0

#3 Jättebra! Nu har det ju varit stor-helg och säkert lite dödläge pga det. Annars brukar det allt lösa sig om man bara är ihärdig och inte ger upp. Håller tummarna!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Johanna
0

#4 en kisse har nu fått ett nytt hem :), hos en jättetrevlig tjej m 2 andra katter, tror att han kommer få det superbra.. hon ska även försöka hjälpa mej att hitta hem till den andra katten..

storAnnette
0

Härligt!

Sidentass
0

#6 Men åh så roligt att höra! Härligt när det finns bra lösningar:-)

Sidentass