Dörrmatta
Kanske lite OT, men jag hittade denna dörrmatta på en sida med enbart kinesiska tecken. Jag kan inte läsa kinesiska ;) Och jag hittar den inte någon annastans. Nån som har sett den på ngn butik/nätshopping? Vill ha vill ha!! Den var ju sööööt ju!

Åhh vad den var fin! Har aldrig sett den tidigare, men har en annan dörrmatta med missar på, köpt på Rusta
#1 Är det denna du menar? Den var riktigt fin! 79:- är ju inte så farligt för en dörrmatta heller, trots att katterna gärna vässar klorna på den ;)

Dörrmattor väljer jag numera efter vad katter gillar,det är ju verkligen bra klösbrädor som inte tar någon extra plats!
Haha, ja precis =) Det är inte direkt läge att köpa en designmatta för en femhundring eller så ;) Mattan jag har nu kostar nio kronor på IKEA ;) Den har Hamlet klöst på sedan januari så det börjar bli dax att byta =)

Ja jag skulle nog fundera! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
#2Jossan, sån har vi!!!! Från rusta!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Det lär bli en sån innan det är klart =) Fast det är ju den högst upp jag vill ha.. =/ Men jag misstänker att missarna struntar i vilken dom sätter klorna i ;)
Ja våran är poppis, de få gånger de får chansen. den ligger i gången, nämligen. Vi har liksom en sluss här.
Men de är ju så fina.
Inte kan man använda dem som dörrmatta.
Jo, den jag har. Rejäl och tjock sisalhampa. Med gummi på undersidan. Så denär jag jättenöjd med.