Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 328 ggr
Ankie
0

Moderlösa kattungar!

Kopierar genväg till svenska katters diskussionforum. Kanske någon som kan hjälpa..

http://kattforum.se/viewtopic.php?t=110076

Lena
0

Nej men oj då! Hoppas någon kan öppna sitt hem. Bra att det går att ordna skjuts upp till Stockholm också för det gör det säkert lättare.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

vanessa
0

Det verkar som att KKS har ordnat det hela, men blir väldigt förvirrad av vissa trådar. 4-5 veckors ungar som förlorat mamman. Men när förlorade de mamman? Igår? Och så ska de till Stockholm, eller avlivas, eller ja. Inte blir jag klok på det hela. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Sidentass
0

Jag fick heller ingen riktig klarhet hur det låg till med mamman osv…men det känns oerhört skönt att höra att kks verkar ha fixat det..håller hårt i tummarna för att allt ordnar sig till det bästa möjliga för dom små liven..

Sidentass

morgan_kks
0

Hej!

Mamman är helt förvildad och tydligen fått kullar tidigare som tyvärr inte gått samma positiva håll som denna kull. Mamman har inte setts till och i detta läget när anmälaren så akut skulle avliva dem så fann vi tyvärr enbart detta alternativ att ta in dem i stödhem. Vi kommer se vidare om mamman syns till.