Moderlösa kattungar!
Kopierar genväg till svenska katters diskussionforum. Kanske någon som kan hjälpa..
Nej men oj då! Hoppas någon kan öppna sitt hem. Bra att det går att ordna skjuts upp till Stockholm också för det gör det säkert lättare.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Det verkar som att KKS har ordnat det hela, men blir väldigt förvirrad av vissa trådar. 4-5 veckors ungar som förlorat mamman. Men när förlorade de mamman? Igår? Och så ska de till Stockholm, eller avlivas, eller ja. Inte blir jag klok på det hela. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Jag fick heller ingen riktig klarhet hur det låg till med mamman osv…men det känns oerhört skönt att höra att kks verkar ha fixat det..håller hårt i tummarna för att allt ordnar sig till det bästa möjliga för dom små liven..
Sidentass
Hej!
Mamman är helt förvildad och tydligen fått kullar tidigare som tyvärr inte gått samma positiva håll som denna kull. Mamman har inte setts till och i detta läget när anmälaren så akut skulle avliva dem så fann vi tyvärr enbart detta alternativ att ta in dem i stödhem. Vi kommer se vidare om mamman syns till.