Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten-medlemmarna
Läst 2650 ggr
Lena
0

Hittekatter på Facebook!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu finns Hittekatter även på Facebook under namnat Hittekatter i Sverige.

Gå med där du också! :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

martdat
0

Gick med på direkten:)

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Lena
0

Jättebra!

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

xray
0

Helt klart med!

Pälsbollarna i Höganäs

anebit
0

Jättebra Lena!  där kan vi nå många fler som inte vet om att det finns så många hemlösa katter.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Lena
0

#4 Det var så jag tänkte!

Lena
0

Puttar upp! Såg att vi fått 86 fans på bara ett dygn! Det känns ju uppmuntrandet och bra för våra hemlösningar.

Lena
0

Påminner om att vi även har en FaceBook sida numera. :)

Lena
0

Idag fick vi 500 fans! Jättekul! :)

Lena
0

I skrivande stund har vi ökat till 604 "medlemmar" på FaceBook!

Besök oss och gilla oss du också! Hittekatter i Sverige

gulliver
0

#9 Är lite tveksam till Facebook kanske pga okunskap. Sades ju att allt man lägger in där blir deras egendom. Stämmer det? Kanske ska man vara försiktig med vad man lägger in då?

martdat
0

#10 ja så är det om jag minns  rätt, så foton man vill behålla rättighetrena ska man ju så klart inte lägga ut,. Jag var stark motståndare till face förut, men nu tycker jag det är ett bra sätt att ha överblick om vad som händer, både bland de man känner  och föreningar man lagt till, du kan ju börga med att skaffa en face o sen behöver du inte skriva något alls förens du känner dig bekväm, Det går att avsluta kontot när man vill, man kan chatta privat med folk o man kan skicka pm, man behöver inte skriva allt ofentligt där heller,

Lena
0

Jag har också ändrat uppfattning om FaceBook sedan jag själv fått erfarenhet av det. Som med allt på internet får man förståss ha en viss urskiljning vad man skriver/publicerar. Det är i alla fall ett utmärkt sätt att nå ut till många människor, samt ha kontakt med släkt och vänner.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Jösses hur har jag kunnat missa detta :-D

gulliver
0

#11 och 12, tack för info får väl prova jag med Skrattande. Vet ju att det haft stor genomslagskraft i flera fall.

martdat
0

#14 du kan ju göra dina inställningar så att enbart de du lagt till som vänner kan läsa, och skriver någon något du i nte gillar ändå i din logg så bara trycker man på ett kryss i sidan så är det borta,

gulliver
0

#15 OK!

Lena
0

#16 Lycka till! :) Det är många kattföreningar som har Facebook sida också. Inte alls dumt!

anebit
0

Jag har också varit en stor motståndare till Facebook.   "Aldrig att jag går med där"  Oskyldig

Men man kan ju ändra sig.  Skrattande

Har nu kontakter med både Ryssland, Jamaca, Canada och min bästis i realskolan som flyttade till England som barnflicka "träffa kille" Gift  3 barn + barnbarn och bor numera i Frankrike.

Har väl aldrig haft så mycket kontakt som jag har nu med flera utav mina kusiner som bor lite varstanns.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Lena
0

Vill bara påminna om att Hittekatter även finns på Facebook! :)

Hittekatter i Sverige.

Lena
0

Puttar upp så att ingen missat detta!