Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketthuskatten
Läst 481 ggr
Hawknestgrove
0

Herr Arne i frack....

![](http://katter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=53678d85-1e22-4c1a-8b4e-287dc3b57fa3&Filename=Arne med Pejl1.jpg)Kan inte låta bli att visa, hur fin Arne är i sin tuxedo! OCh här är han väl fin i min snabbsele! han har precis kommit hem från pejlpromenad, så vi har på bilden gått hem i sele. Sändaren på pejlen syns som en liten klump på nersidan halsbandet.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Simson
0

Han är verkligen vacker! Vad liten pejlen är! Den måste vara bekväm om den inte är större?

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Hawknestgrove
0

Ja, den väger bara 30 gram! Den är inte större än ett AAAbatteri, de små du vet! Sen är det två små spröt som sticker ut, men de är så tunna, så de märks inte . har dem fästa så, att de liger intill halsbandet.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Erika91
0

Vilken vacker mise du har Gunilla :)
Själv ser jag inte pejlen Generad

Simson
0

Jag skall tipsa detta foto/denna länk till min väninna. Hennes katt vart instängd någonstans för något år sedan. Skulle det hända igen så hittar hon honom. När pejlen är så liten är den ju inte ivägen eller stör katten på något vis så att katten tar bort den. Fint med foto på den även om tråden eg handlar om hur snygg Arne är! Flört Vilket han ju också är!!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Engla
0

Cool sele! Gillar färgerna. Och Arne är ju jättefin.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

marieborg
0

Ååå söta Arne Kyss

maggan47
0

jättefin är herr Arne, och vilken bra ide´med sändare Maggan47Glad

karins
0

Så fin han är Arne! Å sändaren ser man knappt, bra ide´ det där när katterna går ute.