Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttips-råd
Läst 653 ggr
[helenal]
0

Fick tusen kronor.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

av pappa inatt när de hämtade Zorro. Jag som inte ens behvöde ha något!!:D Men jag tackade och tog emot. Tror jag ska skänka lite till hittekatter:)kram!

Sidentass
0

Men vad roligt för dej, vilken rar pappa du har!

Sidentass

Erika91
0

Håller med Sidentass :)
Vad snällt att skänka lite pengar till hittekatter också :)

Simson
0

Du har en mycket härlig pappa!! Det är mycket värt att veta att ens katt har det bra när man är på semester och det har Zorro när han får vara med dig. Det är som ett extra hem för honom. Kul med lite extra pengar!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

vanessa
0

Väldigt snäll pappa du har. OCh ett det går en liten skvätt till hittekatter är kanon. Kanske i Zorros namn :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

Säger som ovanstående skribenter! Jättesnäll pappa och fint tänkt av dig att ge ett bidrag till Hittekatter. Denna månad är det ju KKS som är månadens katthem. (Se artikel här på startsidan)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[helenal]
0

tackar!!:)Ja han sa att zorro har de så bra hos dig, bättre extra hem finns inte:) Hans tjej kramade om mig och vr överlycklig att jag hade passat han. Fick ett sms idag av pappa, han skrev att zorro fångat sin första mus och la den i hallen så de kunde se:)

Jenna-Gun
0
Sidentass
0

#6 jo, minsann Zorro ville säkert bidra med sitt till hushållet o visa hur duktig han varit…vi hade mängder av näbbmöss liggandes när vi bodde på landet..