Julklapp/klösträd till katthem
Tänkte vi kunde göra till tradition att skänka bort ett klösträd till behövande katthem. Förra året fick Bäckareboda samt Sölvesborgs katthem varsitt. http://hittekatter.ifokus.se/discussions/4d7135d1b9cb46221d04d325-julklapp-till-backareboda-kissarna
Min tanke är att de katthem som är sugna kan skriva upp sig här och att vi sedan lottar ut det. Förra året stod Imasy som insamlare och inköpare. Ska höra om hon vill detta i år igen.(Bra pris på trädet).
Om vi är många räcker det ju med ca 50kr per skalle. Vad tycker ni.
Ska givetvis höra att det är Ok att göra denna insamling först.
Mvh Anette
Gärna- Evas Katthem
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Lilla jag också som kämpar på hela tiden med väldigt lite resurser:(
Efter flytten är vi i stort behov av klösträd. Vi är en väldigt liten förening och har inte alls de resurser som många större föreningar har ännu med sponsorer och liknande.

bra intiativ, ,men kanske man ska ha nån nominering så inte de som avlivar skyggisar o dyl är med, som de som skänker känner att de vill stödja, självklart inget mot er alexej o emma, ni är toppen!!!!!!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Vet inte om vi får vara med då vi inte har ett katthem men däremot en massa stödhem där vi behöver klöspelare både lite större och mindre.
Pia
9Liv
Djurskyddet Bill & Bull vill gärna vara med. Vi håller på att bygga upp vårt katthem och behöver flera klösträd till missarna :-)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Glöm inte att vi har ett JUL kastrationslotteri på gång. Hoppas inte det stupar för att det blir fler insamlingar/lotterier på gång.
Men annars var det ett ypperligt förslag!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Jag hade gärna velat nominera Linus katteria Finja/Hässleholm.
Hittar bilder och info på www.kks.nu under om oss och sedan vidare till katthemmen.
Hej hej!
Har fått besked om att vi väntar in kastrationslotteriet så det inte blir för många auktioner/insamlingar. Så vi får komma igen med nya krafter efter det.