Bildtråd: Katt-Kärlekspar
Startar här en tråd där ni kan lägga ut foton på era kära kärlekspar som ni har där hemma.

Tyvärr har jag själv inga kärlekspar. Bara 2 pojkar som ligger närmast ca ½ meter från varann.
Men jag läste att Gulliver hade 3 kärlekspar hemma. 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

#2 Ja verkligen vilken Don Juan
.

Vilken underbar tråd ide, själv har inga kärlekspar då mina katter älskar sig själva mest! Men jag ser fram emot många härliga bilder!

#3 Ja han och syrran (hm…) har kamperat ihop nu i över 9 år. Tyvärr ligger de inte så tätt längre. Bara "rumpa-rumpa" men så blir det väl i de flesta äktenskap så småningom
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Har visat den förut, men den är värd att ses igen.
Ludda & Gråis från katthemmets skyggisavdelning
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

Ludda o Gråis så söta, verkade inte så skygga, hoppas på ett gemensamt hem

#7 De har faktiskt fått ett hem tillsammans och kärleken fortsätter att spira.
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

Men vilken trevlig tråd! Här är det Spirit o Marie som vill visa hur mycket dom tycker om varandra, bilden är tagen uppe i jämtlandsstugan:-)

Alla underbara kärlekspar.
Förstår varför man inte skall ha ensamkatt.

Å, såna fina bilder ni har på era kärlekspar och vänskapspar.
Blir så avundsjuk på er. Lucas stryker sig mot Pysen och hoppar upp och nästan lägger sig på honom men då drar Pysen.
Kanske om Pysen får vänja sig att dom kan sova tillsammans. Hoppas kan man alltid.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Attans också, hittar inte bilderna på Axl Rose och hans fru Janice Joplin Rose … Fortsätter att leta.

Tyckte att Max och Måns bild från sommarfototävlingen passade bra här.
Christer
[

Så härligt med en kärlekstråd mitt bland alla andra! Kärlek får en att orka!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Ja en sådan här tråd piggar minsann upp i vintermörkret! :)
Bra idé Anebit! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Vilken härlig tråd och vilka underbara katter! 
Här är mina pojkar Gustav & Gottfrid
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Ett kärlekspar som lärde känna varann efter att den svart-vita katten fick komma till husse och matte som jourhemskatt genom Göteborgs Katthjälp:
anebit vilken fantastisk tråd!
Det är så fint med kärlek/värme/ömhet mellen djuren det värmer i hjärtat med alla fina bilder.
//M-H

Vilkan underbara bilder i denna tråd…underbara kärleksfoton..
Den växer till sig den här trevlig tråden med idel mysiga bilder på våra kära vänner. En sådan här bildtråd är precis vad vi behöver. Den ger energi och glädje. :)
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Ett av mina kärlekspar, Dennis och Cindy. Kom och ligg hos mig Dennis säger Cindy här.
Tyvärr blev bilderna inte så bra för batteriet tog så klart slut när jag tagit ett par kort. När jag bytt batteri ville dom inte vara med längre.

En dagsfärsk bild på Max & Måns som putsar varandra efter en natt ute. :-)
[
Härliga bilder!!! 
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Åh vad söta!
Och en alldeles egen Kattong hade de med. :-)

#47 Kärleken är inte mindre för det!
Härlig reklam att det går att ha katt o hund!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

puttar upp tråden för fler söta kärlekspar

En riktigt härligt bildtråd det här som man blir riktigt varm och glad av att titta på. :)
Mina katter som de såg ut för massa år sedan. 
Jag har fortfaranda kvar alla utom Issa längst till vänster som tyvärr fick somna in 2 år gammal (njurarna slutade fungera)
/Rebecca, sajtvärd på Bulldogg iFokus

# 36 Jourhemmet, nästan det sötaste jag sett 
~ Ysmn
Alltid lika trevligt att titta in i den här bildtråden! :)

.