Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattmat
Läst 617 ggr
IngelaS
0

6 kg torrfoder bortskänkes

Hej!

Eftersom min katt har problem med njurarna och endast kan äta dietfoder så har jag 6 kg blandat foder som jag kan skänka ifall någon vill ha, det är:

3 kg Husses

2 kg Royal Canin (indoor)

1 kg Whiskas

Jag har tyvärr inte tillgång till bil så den som vill ha det måste hämta det, jag finns i Norrköping

ps: jag ser gärna att det går till behövande katter eftersom min egen katt är en hittekatt

Mvh Ingela

Jenna-Gun
0

Skänk det till ett katthem.

Jenna

IngelaS
0

Det är ju det jag försöker göra genom att skriva här.

Fiahemmet i Norrköping hämtar inte foder själva och någon mer känner jag inte till här i stan.

miapia
0

ring katthemmet ingela o förklara för dom hur läget är så skall du se  någon kommer säket o hämta det

dom kanske har någon som bor granne med dig tex  så är ju allt löst

IngelaS
0

ok, ska göra ett försök till så får vi se

JosephineF
0

Fint initiativ av dig Ingela! =) Det blir glada kissar på det katthemmet om dom bara tar sig i kragen och hämtar fodret =)

lailas
0

hoppas dom hämtar det, synd annars att ma bor fel annars hade jag kunnat hjälpa dig att lämmna, men jag tror att det måste finnas någon volantär där som hämtar

morgan_kks
0

#0 KKS har ju personer som arbetar med Norrkopingskolonin i Slottshagen (bl a med matning). Kanske de skulle kunna ha nytta av fodret till dessa katter. PM:a eller maila (morgan@kks.nu) mig gärna i s f.

Mvh
Morgan

Hawknestgrove
0

Hoppas du hittat någon som vill hämta fodret.  KAn ju inte vara så svårt i en tätort?Jag stod i samma situation när Arne fick sin diagnos, där stod jag med nästan 5 kg Hill´s kitten. OCh här finns inga katthem och att skicka till någon, hade kostat multum för både mottagaren och mig. Så mina flickor fick lyxa till sig med det fodret tills det tog slut.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

IngelaS
0

Tack Morgan, fodret går till Slottshagenkatterna, dom kommer och hämtar det här.

Känns skönt att det gör nytta! Glad

morgan_kks
0

#9 Inte ska du tacka mig utan vi som ska tacka dig att du bidrar med foder. Vid eftertanke tackar även Slottshagenkatterna  Glad

Sidentass
0

Så skönt att det fick en lösning tillslut..nu blir behövande missar glada:-)

Sidentass

Jenna-Gun
0

Ja det är ju ett bra sätt att bli av med foder som ens katter inte vill ha.

Man kan ju inte med att kasta bort det.

Tur att det kom till nytta för dej.

Kram Jenna

Lena
0

#9 Så bra att du hjälper Slottshagenkatterna i min gamla hemstad Norrköping! Det känns ju extra trevligt faktiskt!

Numera bor jag på västkusten - flyttade från Norrköping 1986, men det blir en del återbesök där ibland. Känner du till Ållonö Slott föresten som ligger på Vikbolandet ? Det har faktiskt en historia med kattanknytning :) http://Ett slott för hemlösa katter

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

IngelaS
0

Igår var Bengt här och hämtade fodret, det känns jättebra att ha gjort en insats :)

Lena: din länk funkar inte, kan du försöka lägga in den igen så ska jag gå in och titta, känner inte till slottet alls

Mvh Ingela

anebit
0

Leta bland artiklar så hittar du berättelsen.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

brutt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för fodret Ingela hälsar bland många andra lilla honkatten stjärnan i Slottshagen se bild.

IngelaS
0

Nejmen åh vad gullig! Kyss

jag ska ta med mig mamma och åka ner dit i helgen och titta, har inte vetat om det stället tidigare.

Skönt att det kom till nytta och tack för att ni hämtade det :)

Mvh Ingela

brutt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni är välkomna om ni behöver guidning för att se katterna som befinner sej på lite olika platser i Slottshagenområdet så slå en signal till Bengt.

Sidentass
0

#16 fin misse! han är allt bra lik vår Berlioz.;-)

Lena
0

#14 Nu gör jag ett nytt försök med länken: Ett slott för hemlösa katter. 

Det blev visst lite fel i #13.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"