Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 950 ggr
vargmamman
0

IKEAS minifångst

ja sån här alltså

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15567&catalogId=10103&storeId=2&productId=60871&langId=-11&categoryId=16260&chosenPartNumber=30114236

det har jag satt uppi långt snöre på inglasade balkongen..sitter i en krok i taket..tänkte att kissarna skulle ha den:).

vargmamman
0

men fan fortsättningen då(tryckte för tidigt)..tror ni det hållerför 2 katter,tänkte när de blev äldre..?

Simson
0

Hihi!! Det skulle vara kul att se när de är i den!! Nu när de är små funkar det säkert! Undrar hur de gör när de blir större? Blir den för instabil??

Lägg in ett foto om du får dem att ligga i den! Vad spännande om det funkar!! Glad

Mina har en "tvättkorg" i sådant "genomskinligt" nätmaterial. De älskar att leka i den. Minsta har precis lärt sig att man inte skall hoppa på taket då korgen är ihopfällbar…den som är i då blir något platt om man säger så! Förvånad

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

vargmamman
0

så fort de fattat vad de ska göra ska jag försöka hinna med och fota*S*..har knötit fast den med tjockt snöre och hängt i en krok (som redan fannsdär när jag flyttade in)..

hihi tänk va skoj man kan ha som katt med mattes/husses saker*S*

Erika91
0

Haha ja lägg in ett foto om du får dem ligga där som Smison skrev, det skulle jag vilja se :)

Men de kommer säkert att gilla den :)

majvi
0

Jag hade en liknande fast med 4 fack när jag hade 3 kattungar.De var c:a 8 veckor när de kom och de hade mycket roligt med den.Efter en månad fick de flytta in till de andra katterna där jag hade 2 kattungar till pch då blev det för tungt.Men jag hade min uppsatt bara i en krok som stack ut från väggen. Det var väl inte så bra hänganordning men jag tog bort den när jag inte var där.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Sidentass
0

men vilken rolig ide! Så kanske vi får se kort sen när missarna upptäckte härligheten;-)

Sidentass

Lena
0

Det ver kreativt tänkt! Blir säkert succe när de väl upptäcker den! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

vargmamman
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hihi ISA har fattat galoppen..

nu älskar hon klättra ioch på den:)

Simson
0

Hihihi!!! Vilken störtskön bild!!! Där kommer de ha många roliga dagar!! Skrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

vargmamman
0

tror jag oxå:)..hon blev som tokig i den*S*

Tezza
0

Jag har oxå haft en sån till mina missar men jag klippte hål mellan alla ringar så att de blev som en tunnel. Mycket populär var den.

vargmamman
0

kanjag tänka mig..jag har redan sån där tunnel som deälskar:)..

ibland är det lätt hitta på olika roliga saker till missarna med saker man har hemma:)