IKEAS minifångst
ja sån här alltså
det har jag satt uppi långt snöre på inglasade balkongen..sitter i en krok i taket..tänkte att kissarna skulle ha den:).

men fan fortsättningen då(tryckte för tidigt)..tror ni det hållerför 2 katter,tänkte när de blev äldre..?

Hihi!! Det skulle vara kul att se när de är i den!! Nu när de är små funkar det säkert! Undrar hur de gör när de blir större? Blir den för instabil??
Lägg in ett foto om du får dem att ligga i den! Vad spännande om det funkar!! 
Mina har en "tvättkorg" i sådant "genomskinligt" nätmaterial. De älskar att leka i den. Minsta har precis lärt sig att man inte skall hoppa på taket då korgen är ihopfällbar…den som är i då blir något platt om man säger så! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

så fort de fattat vad de ska göra ska jag försöka hinna med och fota*S*..har knötit fast den med tjockt snöre och hängt i en krok (som redan fannsdär när jag flyttade in)..
hihi tänk va skoj man kan ha som katt med mattes/husses saker*S*

Haha ja lägg in ett foto om du får dem ligga där som Smison skrev, det skulle jag vilja se :)
Men de kommer säkert att gilla den :)
Jag hade en liknande fast med 4 fack när jag hade 3 kattungar.De var c:a 8 veckor när de kom och de hade mycket roligt med den.Efter en månad fick de flytta in till de andra katterna där jag hade 2 kattungar till pch då blev det för tungt.Men jag hade min uppsatt bara i en krok som stack ut från väggen. Det var väl inte så bra hänganordning men jag tog bort den när jag inte var där.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.

men vilken rolig ide! Så kanske vi får se kort sen när missarna upptäckte härligheten;-)
Sidentass
Det ver kreativt tänkt! Blir säkert succe när de väl upptäcker den! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hihihi!!! Vilken störtskön bild!!! Där kommer de ha många roliga dagar!! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

tror jag oxå:)..hon blev som tokig i den*S*

Jag har oxå haft en sån till mina missar men jag klippte hål mellan alla ringar så att de blev som en tunnel. Mycket populär var den.

kanjag tänka mig..jag har redan sån där tunnel som deälskar:)..
ibland är det lätt hitta på olika roliga saker till missarna med saker man har hemma:)