matte är såååå smutsig
Gud så näpen hon är =)
Vill också har kattungar…
Men det börjar nog snart med kattungar på katthemmet!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Vilken jättekram du får av henne!! Sötnosen själv! Ja du, att du överhuvudtaget får till ett foto m kameran själv är en bedrift i sig!! Du är duktig!!
Indy tvättar mig på nätterna. Vet inte hur många gånger jag vaknat med illröd näsa? Fyllenäsa? Gärna hela ansiktet också.
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Å så söt hon e, säger som #2 vill med ha kattungar.
//Pia
Ärligt Simson, dina katter är ju helt galna ;) Springer och fiser och slickar matte på näsan på nätterna =) Bängbollar ;)
Annat är det med mina katter; när dom leker sjunger Sigrid serenader samtidigt som Hamlet kuttrar som värsta duvan.. Plus att jycken lallar omkring som ett fån bakom dom. Det är aldrig cirkus hos mig heller ;)

#0 Visst känns det ända in i hjärteroten när kattungarna lägger sina små tassar så på ansiktet. Jag smälter när mina gör det. Det känns som att de tycker jag är en härlig person.
#5 Sådan husse sådan hund??? 

hihi som sagt inte lätt ta kort så..4-5st hannjag ta innan blev ett bra*S*..deär så kramgoa båda 2:)..

hi,hiii..vilken näpen bild..här har ni en lortgris till…jag tvättas på läpparna dagligen…hur ljuvligt som helst;)
Sidentass
#6 Husse??? Vadå för husse? Här bor ingen husse =)

#5 Matte! Sådan matte sådan katt! =jag! "Unga" fröken BängBoll! 
Hahaha =)

Gud vilken härlig bild :D
Vad härlig hon är Askungen :)