puss på dig matte!
jag är så glad och lycklig över att jag får ha Amigo i mitt liv:) även om han har sitt hjärtfel och äter medicin var kväll, även om han har dubbelsidig patella luxation o opererats, även om han är överkänslig och behöver kortisonbehandlas emellanåt, så är han bland det bästa som hänt mig och jag ångar mig aldrig aldrig över att det var just han som kom in i mitt liv den dagen för snart 4 år sedan!

men lilla skrutt:( va mycke han måste stå ut med..heja dig somtar sån tid med honom..vilken underbar bild det va:)
Vilken mysig kille! Och vilken tur för honom att han har en sådan bra matte! Kissar vet hur de ska visa sin tacksamhet, ja det är de väldigt bra på faktiskt. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Ja, vilken underbar bild..o vilken turlott missen dragit som hamnat hos dej;-O)
Sidentass
Underbara Amigo…vilken sötnos
man ser att han njuter på bilden
Härligt att han mår så bra trots alla besvär, men han har ju en sån bra matte 
Får mig att tänka på Fonzie….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Trots sin sjukdomshistoria är Amigo(just nu) en pigg och busig kisse som älskar kel och uppmärksamhet:)
han tar sina tabletter duktigt varje kväll,och är matte försen med medicinen kommer han o mjauar o påminner mig!
va vacker han är!! ur gammal är han?

Vilken underbar kisse. De vet och känner så mycket mer än vad folk tror. Och de vet när de blivit räddade, och tvekar inte visa sin tacksamhet. Samtidigt som de självklart lindar oss runt sina tassar, /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
han blir 4 år den 6 maj:) har ca 4-9 år kvar att leva enligt vet. som kollar hans hjärta regelbundet om inga komplikationer uppstår.
Har aldrig mött en katt med sådan livsglädje. han är en öngel på jorden, gör aldrig en fluga förnär(förutom när han har ont) och ska alltid vara i närheten av människor och det f inns inte någon som han inte gett intryck på när de gått härifrån:)
det syns inte på honom att han har sina sjukdomar de dagar han mår bra, förutom att han inte orkar leka längre stunder längre o sover mkt mer, men mysigare katt får man leta efter:)
gud va han är söt:) vackra ögon.
Vilken mysig kisse! =)

Helt underbar :)

#9…Så vacker misse…och han ser så lycklig ut:-)
Sidentass